با شرایط اخذ ویزای کار لهستان آشنا شوید!

کشور لهستان یکی از بهترین کشور های اروپایی می باشد که مردم این کشور از رفاه اجتماعی بسیار بالایی برخوردار بوده و شرایط زندگی در این کشور بسیار ایده آل و مناسب می باشد. به دلیل سطح اقتصادی بالا و رفاه اجتماعی مناسبی که مردم این کشور دارند، بسیاری از مردمی که در کشور های مختلف دنیا زندگی می کنند، هر ساله به دنبال اخذ ویزای کاری در لهستان می گردند تا با اخذ این نوع ویزا، بتوانند به این کشور واقع در قاره ی اروپا مهاجرت نمایند. دریافت ویزای کاری کشور لهستان، دارای شرایطی می باشد که افرادی که قصد مهاجرت کاری به این کشور را دارند، بایستی این شرایط را داشته باشند. در این مقاله سعی خواهیم کرد تا شما را با این کشور اروپایی آشنا کرده و در ارتباط با شرایط اخذ ویزای کاری در لهستان، توضیحاتی را خدمت شما عزیزان عرض کنیم. با ما همراه باشید.

پیشنهاد ویژه کاریابی بین المللی اِلو ویزا

موسسه کاریابی بین‌المللی «اِلو ویزا» به عنوان با سابقه ترین کاریابی بین المللی در ایران با مجوز از وزارت کار، تعاون و رفاه اجتماعی، بر اساس قرارداد انحصاری که با یک شرکت لهستانی دارد، آماده اعزام نیروی کار به این کشور است. لهستان عضو اتحادیه اروپا است و با کار در این کشور و داشتن مجوز اقامت در آن، می‌توانید به راحتی به بقیه کشورهای حوزه شنگن دسترسی داشته باشید. همچنین توجه داشته باشید تعداد نیروی اعزامی محدود می باشد. پس همین حالا با اِلو ویزا تماس بگیرید.

تنها شرط اعزام نیروی کار به لهستان، داشتن مدرک دیپلم است.

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره شرایط، مشاغل مورد نیاز و هزینه‌های این طرح، با شماره‌های موجود در وب سایت تماس بگیرید یا از طریق وب سایت، وقت مشاوره حضوری یا آنلاین بگیرید.

شرایط دریافت ویزای کار لهستان

آشنایی با کشور لهستان و کار در این کشور اروپایی

همانطوری که در ابتدای این مقاله خدمت شما عزیزان عرض کردیم، کشور لهستان، یکی از بهترین کشور های اروپایی می باشد که فرصت های شغلی متعددی در این کشور برای مردم کشور لهستان وجود دارد و این کشور از جمله کشور هایی است که کم ترین نرخ بیکاری را در بین کشور های مختلف اروپایی دارا می باشد. این موضوع سبب شده است تا تعداد افرادی که سالیانه به این کشور اروپایی مهاجرت می کنند و در این کشور مشغول به کار می شوند روز به روز در حال افزایش باشد.

کشور لهستان، از جمله کشور های اروپایی حوزه شنگن می باشد. کشور هایی که در سطح قاره ی اروپا، جزء حوزه ی شنگن می باشند، مهاجران برای فعالیت و کار در این کشور ها، بایستی شرایطی داشته باشند. مورد اولی که برای اعطای ویزای این کشور به مهاجران مورد بررسی قرار می گیرد، این است که آیا نیروی کار شغل مورد نظر در کشور های قاره ی اروپا وجود ندارد؟ اگر کشور های اروپایی و کشور های حوزه شنگن بتوانند نیاز این کشور را در زمینه ی تامین نیروی کار لازم برای یک شغل خاص فراهم نمایند، نوبت به مهاجران غیر اروپایی نخواهد رسید. به عنوان مثال اگر یک فرد ایرانی قصد دریافت ویزای کاری کشور لهستان را داشته باشد، بایستی پس از ارسال درخواست خود برای اخذ ویزای این کشور، منتظر بررسی شرایط کاری خود در این کشور بماند. سازمان های مهاجرتی کشور لهستان و سفارت این کشور، ابتدا بررسی می کند که آیا نیروی کار شغل مورد نظر در کشور های اروپایی وجود ندارد؟

بدیهی است اگر که نیروی کار در ارتباط با شغل مورد نظر در کشور های مختلف اروپایی و حوزه شنگن وجود داشته باشد، کشور لهستان ترجیح می دهد که نیروی کار مورد نیاز خود را از این کشور ها تامین کند. در صورتی که نتواند نیروی کار مورد نیاز خود را از کشور های اروپایی تامین کند، شانس دریافت ویزای کار کشور لهستان، برای افراد ساکن در کشور های غیر اروپایی از جمله ایران افزایش خواهد یافت.

مدارک مورد نیاز برای اخذ ویزای کاری در لهستان

از جمله مدارک مورد نیاز برای اخذ ویزای کاری کشور لهستان، می توان به مدارک و مستندات زیر اشاره کرد:

 

  • داشتن پاسپورت معتبر

یکی از مهم ترین و اصلی ترین مدارک و مستنداتی که برای دریافت ویزای کاری در لهستان مورد نیاز می باشد، پاسپورت معتبر می باشد. بدیهی است در صورتی که مهاجر نتواند از کشور خود پاسپورت معتبر اخذ نماید، شانس دریافت ویزای این کشور را از دست خواهد داد.

 

  • داشتن رزومه کاری خوب

یکی دیگر از مهم ترین مدارکی که برای اخذ ویزای کاری در لهستان مورد نیاز است، داشتن یک رزومه ی کاری خوب می باشد. هر چقدر که فرد مهاجر در زمینه ی کاری خود، تبحر و مهارت بالاتری داشته باشد، شانس دربافت ویزای کاری این کشور برای او افزایش خواهد یافت.

 

  • گواهی عدم سوء پیشینه

دولت لهستان بایستی مطمئن شود که فرد مهاجر هیچ گونه سابقه ی کیفری در پرونده ی خود ندارد و فقط برای کار به این کشور مهاجرت می کند.

 

  • گواهی سلامت پزشکی

دولت لهستان به دنبال نیرو هایی است که از سلامت جسمی و روحی مناسبی برخوردار باشند. بدیهی است در صورتی که فرد دارای مشکلات جسمی یا روحی باشد، شانس دریافت ویزای این کشور را از دست خواهد داد. لذا مهاجر باید گواهی سلامت پزشکی خود را با سفارت این کشور ارائه دهد تا بتواند ویزای کاری این کشور را اخذ نماید.

کلام آخر

در این مقاله سعی شد تا شما را با کشور لهستان، به عنوان یکی از بهترین کشور های اروپایی آشنا کرده و درباره ی شرایط کار در این کشور توضیحاتی را خدمت شما عزیزان عرض کنیم. همچنین در ارتباط با شرایط اخذ ویزای کاری این کشور نیز صحبت هایی داشتیم. امیدواریم این مقاله مورد پسند شما عزیزان واقع شود و از مطالب این مقاله بهره ی لازم را برده باشید. همچنین برای بررسی بیشتر می توانید به مقاله کار در لهستان مراجعه کنید و اطلاعات کامل تری دریافت کنید.

در پایان

 اِلو ویزا با مجوز رسمی از وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی همراه شماست. برای دریافت مشاوره و آگاهی از شرایط ویژه مهاجرتی می توانید با شماره های ۰۲۱۸۸۶۹۵۴۱۱ و ۰۲۱۸۸۶۹۶۵۰۷ تماس حاصل فرمایید. همچنین می توانید از طریق منوی سایت وقت مشاوره بگیرید و منتظر تماس مشاوران ما باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *