لیست پردرآمدترین مشاغل در آمریکا

وجود صنایع و مشاغل گوناگون باعث شده نرخ بیکاری کمتر از ۶ درصد باشد و در نتیجه اقتصاد پویا و فعال، فرصتی را فراهم آورده تا مهاجرین شغل مورد علاقه خود را پیدا کنند. اگر تمایل دارید زندگی خوبی در کشور آمریکا داشته باشید، باید مهارت‌های لازم برای مشاغل پردرآمد را کسب کرده باشید. قبل از کسب مهارت باید نسبت به شرکت‌ها آگاهی لازم را داشته باشید در این مطلب به بررسی پردرآمدترین مشاغل در آمریکا خواهیم پرداخت، در ادامه همراه ما باشید.

فهرست مطالب

معرفی پردرآمدترین مشاغل در آمریکا

متخصص بیهوشی

اگر نگاهی به پردرآمدترین مشاغل در سایر کشور‌های جهان داشته باشید، حتما متوجه خواهید شد که جراحی رتبه نخست را به خود اختصاص داده است اما در آمریکا رتبه نخست به متخصصان بیهوشی تعلق گرفته است، چرا که در هر بیمارستانی و در هر عملی نیاز به حضور یک متخصص بیهوشی وجود دارد و در نتیجه شما اگر یک متخصص بیهوشی هستید می‌توانید سالانه ۲۶۷ هزار دلار درآمد داشته باشید.

جراح

از آنجایی که کشور آمریکا بیش از ۳۰۰ میلیون نفر جمعیت دارد و همین طور بسیاری از مردم تمایل دارند جراحی‌های خود را در این کشور پیشرفته انجام دهند بازار کار جراحان در آمریکا بسیار داغ است. رتبه نخست پردرآمدترین جراحان متعلق به مغز و اعصاب و قلب است که به طور میانگین سالانه ۲۵۵ هزار دلار درآمد دارند. پس اگر پروسه طولانی تحصیل در علم پزشکی را پشت سر گذاشتید و اکنون یک جراح حاذق هستید، بهتر است شانس خود را برای رسیدن به بهشت رویاها امتحان کنید.

متخصص زنان و زایمان

از آنجایی که ناباروری به یک مشکل پیچیده در جهان تبدیل شده است، متخصصان این باور را دارند که می‌توانند گره از این مشکل باز کنند و در نتیجه درآمد بسیار خوبی خواهند داشت، به طور میانگین یک متخصص زنان و زایمان در امریکا در حدود ۲۴۰ هزار دلار درآمد دارد.

متخصص ارتودنسی

اگر نگاهی به چند سال قبل داشته باشیم، توجه زیادی به بهداشت دهان و زیبایی دندان‌ها وجود نداشت اما امروزه وجود دندان‌های مرتب یکی از نشانه‌های زیبایی است و همین عامل باعث شده تا کار متخصصان ارتودنسی در آمریکا سکه شود. اکثر والدین و همینطور در مدارس، دندان‌های کودکان را به طور مرتب چک میکنند و اگر مشکلی در این زمینه وجود داشت به متخصص ارتودنسی، ارجاع داده می‌شود در نتیجه می‌توان بیان کرد که ارتودنسی یکی از مشاغل پردرآمد در کشور آمریکا به شمار می‌رود و شما می‌توانید ۲۲۲ هزار دلار در سال درآمد داشته باشید.

پزشک عمومی

درآمد بسیار خوب باعث شد تا افراد زیادی تمایل داشته باشند، شانس خود را برای رسیدن به رشته پزشکی امتحان کنند. یک فرد برای اینکه بتواند جراح حاذق شود در ابتدا باید یک پزشک عمومی خوب باشد. با توجه به کیفیت زندگی و سیستم عالی بهداشت در آمریکا پزشکان عمومی از درجه بسیار با اهمیتی برخوردار هستند و یک پزشک عمومی می‌تواند در سال ۲۱۵ هزار دلار درآمد داشته باشد.

متخصص روانپزشک

سلامت روان همانند سلامت جسم در کشور آمریکا بسیار حائز اهمیت است. یک روانپزشک با طیف وسیعی از مددجویان مواجه است و برخلاف بسیاری از شغل‌ها که تنها محدود به گروه سنی و جنسی خاصی می‌شوند، روانپزشکان با تمام گروه‌ها در ارتباط هستند. پس اگر روانپزشک هستید می‌توانید برای مهاجرت به آمریکا درخواست دهید و با حقوق بالغ بر ۲۱۰ هزار دلار در سال زندگی خوبی داشته باشید.

خلبانی

آمریکا به صنعت هوا و فضا بسیار اهمیت می‌دهد و شرکت‌های هواپیمایی همواره در پی جذب نیروهای کار جدید هستند. با استفاده از مهارت خلبانی امکان پذیرش در شرکت‌های مختلف آمریکایی بالا است و حقوق ۱۸۵ هزار دلار در سال باعث شده تا شغل خلبانی به یکی از پردرآمدترین مشاغل در آمریکا تبدیل شود.

مدیریت مالی و حسابداری

امروزه کسب و کارهای زیادی در آمریکا مشغول به فعالیت هستند و در نتیجه صورت‌های مالی آن‌ها باید به درستی ثبت و مورد تجزیه و تحلیل قرار بگیرند. از سوی دیگر بسیاری افراد دانش و یا استعداد سرمایه‌گذاری ندارند و در نتیجه حضور یک مدیر مالی باعث خواهد شد تا فعالیت شرکت مورد نظر با موفقیت پیش برود. یک مدیر مالی در کشور آمریکا دارای درآمد ۱۵۵ هزار دلار در سال است و در نتیجه می‌توان بیان کرد مدیر مالی از محبوبترین شغل‌های موجود در آمریکا به شمار می‌رود و شانس شما برای پذیرش موسسه شرکت‌ها بسیار بالا است.

شهرهای آزاد پرطرفدار در آمریکا

آتش نشانی

یکی از شغل‌های پرطرفدار در کشور آمریکا به شمار می‌رود که سازمان آتش نشانی همواره اطلاعیه‌هایی برای جذب نیروهای جدید می‌دهد. برای پذیرش در شغل آتش نشانی باید سابقه کار مناسب در این شغل را داشته باشید و سلامت جسم شما بسیار حائز اهمیت است.

راننده کامیون

اگر شما راننده کامیون هستید، می‌توانید با شرکت‌های بازرگانی ارتباط برقرار کرده و شانس خود را برای پذیرش در کشور آمریکا امتحان کنید. خوشبختانه باید بیان کرد، شغل راننده کامیون بسیار مورد توجه است و در نتیجه امکان رسیدن به آن را در کشور آمریکا دارید. البته باید توجه کنید اکثر راننده کامیون ها، محموله‌ها را بین شهرها منتقل می‌کنند و در نتیجه باید مسافت طولانی را برای رسیدن به مقصد بپیمایید. به طور متوسط راننده‌های کامیون در کشور آمریکا بیشتر از ۵۰ هزار دلار درآمد دارند.

کمک پرستار

مستقیماً زیر نظر پرستارهای بیمارستان‌ها فعالیت خود را دنبال می‌کنند. گاهی اوقات باید وضعیت سلامت بیمار مانند نفس و سایر علائم هوشیاری را چک کرده و در برخی از موارد باید غذا را در اختیار بیمار قرار دهند. امروزه کمک پرستار‌ها به یکی از شغل‌های پرطرفدار تبدیل شده است و بیمارستان‌ها همواره در صدد جذب کمک پرستار هستند. از این رو می‌توان این شغل را به عنوان یکی از پردرآمدترین مشاغل در آمریکا به شمار آورد. یک کمک پرستار در سال در حدود ۳۰ هزار دلار درآمد دارد.

مراقبت‌های خانگی

سیستم بازنشستگی کشور آمریکا به گونه است که این افراد به راحتی توان گذراندن زندگی خود را دارند. اما در بسیاری از موارد باید فردی در کنار سالمندان حضور داشته باشد تا به آن‌ها یاری برساند اگر نگاهی به تبلیغات موجود داشته باشید به این نکته پی خواهید برد، که امروزه افراد زیادی تمایل دارند تا پرستار خانگی برای خود و یا والدین استخدام کنند، درآمد پرستار خانگی در هر ساعت ۱۲ دلار است.

لوله کشی

کارهای خدماتی از جمله لوله کشی همواره مورد نیاز کشورها قراردارد و شرکت‌های زیادی درصدد جذب نیروهای کار خدماتی هستند. همچنین شما به عنوان یک لوله کش میتوانید به صورت مستقل کار کنید و حقوق شما بستگی به میزان فعالیت شما دارد. اگر قصد دارید از این طریق استخدام ایالت متحده آمریکا را به دست آورید باید سابقه کار کافی به عنوان لوله کش را داشته باشید.

پردرآمدترین شهرهای آمریکا

سن خوزه کالیفرنیا

حضور شرکت‌های بزرگ از قبیل سیسکو و ebay در کنار کارآفرینان باعث شده تا نرخ بیکاری در سطح بسیار پایین قرار داشته باشد و در نتیجه امروزه افراد زیادی تمایل دارند تا زندگی خود را در سن خوزه سپری کنند. میانگین درآمد در سن خوزه حدود ۷۹ هزار دلار در سال است و در نتیجه این شهر در صد پر درآمد‌ترین شهر‌های آمریکا قرار گرفته است.

سن فرانسیسکو آمریکا

اگر نگاهی به ایالت کالیفرنیا داشته باشیم، متوجه میشویم این ایالت محل محبوب در نزد ایرانیان است. سن فرانسیسکو یکی از شهرهای مهاجرپذیر آمریکا به شمار می‌رود که به تکنولوژی توجه ویژه داشته و صدها کارآفرین موفق در این شهر فعالیت خود را شروع کرده اند. میانگین درآمد در سانفرانسیسکو ۶۷ هزار دلار در سال است و در نتیجه اگر بتوانید اقامت سانفرانسیسکو کسب کنید از درآمد بسیار خوبی برخوردار خواهید بود.

واشنگتن دی سی

سیاسی‌ترین شهر آمریکا بدون شک واشنگتن است. طیف وسیعی از انسان‌ها در واشنگتن مشغول به زندگی هستند بنابراین با توجه به محلی که در آن مستقر می‌شوید فرهنگ زندگی‌ها متفاوت است. امروزه توجه کسب و کارها به واشنگتن متمرکز شده و در نتیجه مشاغل زیادی وجود دارد که به دنبال جذب نیروهای کار ماهر هستند. میانگین درآمد در واشنگتن دی سی ۶۵ هزار و ۷۰۰ دلار در سال است.

بوستون ماساچوست

از شهر‌های بسیار زیبا آمریکا به شمار می‌رود که در آن فعالیت‌های ورزشی مختلفی در حال اجرا است. در بوستون توجه ویژه‌ای به موزیسین‌ها و انواع مختلف مهندسی شده است، پس در نتیجه فرصت‌های شغلی فراوانی پیش روی مهاجرین قرار دارد. میانگین درآمد در ماساچوست ۶۲ هزار دلار در سال است

نیویورک

مردمان نیویورک از جمله تاریخی برای این شهر استفاده کردند و همواره بیان داشتند که نیویورک شهری است که هرگز نمی خوابد. پس اگر شانس حضور در نیویورک را داشته باشید با مشاغلی مواجه خواهید شد که به صورت شبانه روزی به فعالیت خود ادامه می‌دهند. با توجه به اینکه نیویورک معروف‌ترین شهر آمریکا به شمار می‌رود، امروزه برندهای معروف جهان در نیویورک شعبه دارند و از سوی دیگر کارآفرین‌ها توجه ویژه به نیویورک داشته اند. به طور متوسط، میانگین درآمد سالانه در شهر نیویورک ۶۰ هزار دلار است و در نتیجه این شهر در رتبه پنجم پردرآمدترین شهر‌های آمریکا قرار گرفته است.

گرانترین شهرهای آمریکا

نیویورک

به طور قطع نیویورک جذاب‌ترین شهر آمریکا است. وجود آسمان خراش‌های بیشمار در کنار ساختمان‌های زیبا برای تجارت نظر هر فردی را به سوی نیویورک جذب می‌کند. در این شهر بیش از ۸ میلیون نفر با تنوع فرهنگی و مذهبی مشغول به زندگی هستند. هزینه‌های زندگی در نیویورک به گونه است لقب گران‌ترین شهر آمریکا را به خود اختصاص داده است.

کالیفرنیا

اگر به دنبال شهر مناسب برای زندگی هستید، کالیفرنیا یکی از گرانترین شهرهای آمریکا است. کالیفرنیا به تکنولوژی بسیار اهمیت می‌دهند و در نتیجه زندگی بر پایه تکنولوژی بنا نهاده شده است. شما به راحتی می‌توانید در خیابانهای کالیفرنیا قدم بزنید از منظره فوق‌العاده این شهر لذت کافی را ببرید.

لس آنجلس

ایرانیان زیادی در شهر لس آنجلس هستند و باید بیان کرد این شهر از گرانترین شهرهای کشور آمریکا به شمار می‌رود. عمده فعالیت‌های اقتصادی لس آنجلس مربوط به بازرگانی و بنادر این شهر است. وجود کلوپ سرگرمی، مراکز خرید و تفریحی بی‌شمار باعث شده تا بسیاری از افراد تمایل داشته باشند در شهر لس‌آنجلس ساکن شوند.

هونولولو

امکان ندارد از گرانترین شهرهای آمریکا سخن گفته باشیم، اما ایالت هاوایی در آن نقشی نداشته باشد. هونولولو مرکز ایالت هاوایی است و موقعیت توریستی این شهر باعث شده تا قیمت ها در سطح بسیار بالایی قرار داشته باشد. پس اگر از درآمد کافی برخوردار هستید و ترجیح می‌دهید خارق العاده‌ترین طبیعت ممکن را تجربه کنید بهتر است نگاه ویژه‌تری به هونولولو داشته باشید.

شرایط استخدام و کاریابی در آمریکا

آمریکا قدرتمندترین اقتصاد جهان را دارد و نرخ بیکاری در این کشور در سطح بسیار پایین قرار گرفته است و در نتیجه امکان پیدا کردن شغل مورد نظر وجود دارد. البته باید توجه کنید که اکثر کارفرما‌ها تمایل دارند مردمان بومی این کشور را استخدام کنند و معمولاً روی خوشی برای استخدام مهاجرین نشان نمی‌دهند. از سوی دیگر بسیاری از مردم، آمریکا را بهشت خوشبختی می‌پندارند و در تلاش هستند تا شغل مورد نظر خود را در این کشور پیدا کنند و همین عامل باعث می‌شود تا تقاضا برای شغل مورد نظر در سطح بسیار بالایی قرار بگیرد.

جمع بندی

برای پیدا کردن پردرآمدترین مشاغل در آمریکا شما باید برای جلب نظر کارفرما با سایر افراد وارد رقابت شوید. نحوه پیدا کردن شغل مورد نظر در آمریکا از طریق وب سایت‌های کاریابی و آگهی‌های استخدام است. اگر در این زمینه توانایی لازم را ندارید، بهتر است با مشاورین مهاجرت شرایط خود را در میان گذاشته تا بهترین راه حل پیش روی شما قرار بگیرد.

در پایان

 اِلو ویزا با مجوز رسمی از وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی همراه شماست. برای دریافت مشاوره و آگاهی از شرایط ویژه مهاجرتی می توانید با شماره های موجود در وب سایت تماس حاصل فرمایید. همچنین می توانید از طریق وب سایت وقت مشاوره بگیرید و منتظر تماس مشاوران ما باشید.

4 دیدگاه برای “لیست پردرآمدترین مشاغل در آمریکا

  1. احسان گفته:

    سلام خسته نباشید من لاتاری ثبت نام کردم و میخواهم شهر واشنگتن بروم و تا حالا من جایی کار نکردم چه شغلی با درامد خوب معرفی می کنید مهارت خاصی هم ندارم شغل ساده و درامد خوب ممنون میشم جواب بدین

    • مدیر گفته:

      با درود و احترام
      شما وقتی می توانید به آمریکا ورود کنید که انتخاب شوید. صرف ثبت نام لاتاری مجاز به ورود نیستید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *