لیست پردرآمدترین مشاغل در نیوزلند

اگر به دنبال طبیعت جذاب، بکر و دیدنی در کنار فرصت شغلی با میانگین درآمد بسیار خوب هستید، بهتر است نیوزلند را در صدر گزینه‌های مهاجرتی خود قرار دهید. صنایع مختلفی در نیوزلند مشغول به فعالیت هستند، پس در نتیجه فرصت‌های شغلی بسیار خوب پیش روی شما قرار دارد. همین عامل، شانس شما را برای انتخاب و داشتن شغل دلخواه افزایش می‌دهد. شاید قبل از مهاجرت تمایل داشته باشید تا مهارت‌هایی به دست آورده و از این طریق بالاترین حقوق را دریافت کنید. ما در این مطلب قصد داریم به بررسی پردرآمدترین مشاغل در نیوزلند بپردازیم، در ادامه با ما همراه باشید.

فهرست مطالب

معرفی پردرآمدترین مشاغل در نیوزلند

ما در اینجا قصد داریم، ۱۰ شغل پردرآمد و پرطرفدار در نیوزلند را به شما معرفی کنیم:

مهندس نفت و گاز

میانگین درآمد: ۱۷۰۰۰۰ تا ۲۶۳۰۰۰ دلار نیوزلند

با توجه به تحریم‌های صورت گرفته انرژی کشورهای مختلف از جمله روسیه و ایران، منابع طبیعی از قبیل نفت و گاز بسیار حائز اهمیت شده است. پس اگر شما مهندس گاز و نفت هستید، فرصت بسیار خوبی برای مهاجرت پیش روی شما قرار دارد و می‌توانید به شرکت‌های موجود در این کشور در حفاری محل‌های جدید برای گاز و نفت کمک کنید.

وکالت

میانگین درآمد:۱۳۰۰۰۰ تا ۳۷۴۰۰۰ دلار نیوزلند

دومین شغل از لیست پردرآمدترین مشاغل در نیوزلند، مربوط به وکلا است. شغل وکالت یکی از شغل‌های پرطرفدار و پردرآمد در نیوزلند به شمار می‌رود. افرادی که در رشته‌های حقوقی، در سایر کشورها درس خوانده‌اند باید مدرک‌شان معادلسازی شده و در دوره‌های آموزشی شرکت کنند. برای شروع کار به عنوان یک وکیل، متقاضی باید مورد تایید دادگستری نیوزلند باشد.

مدیر ساخت و ساز

میانگین درآمد: ۷۶۱۰۰ تا ۲۶۳۰۰۰ دلار نیوزلند

سومین شغل پردرآمد نیوزلند، مدیریت ساخت است. در حقیقت، مدیر ساخت و ساز یکی از شغل‌های پرطرفدار و در عین حال سودآور نیوزلند به شمار می رود. این شغل، بازار کاری بسیار خوبی دارد. افرادی که قصد دارند در این زمینه در نیوزلند فعالیت کنند، باید سابقه کاری مرتبط در رشته‌های مهندسی را داشته باشند.

مهندسی و معماری سیستم

میانگین درآمد: ۶۳۰۰۰ تا ۲۳۹۰۰۰

معمار سیستم چهارمین شغل پردرآمد در نیوزلند محسوب می شود و شغلی است که کارفرماها از جذب نیرو‌های ماهر در آن استقبال می‌کنند. در خیلی از کشورها، تقاضای زیادی برای معمار سایت وجود دارد. افرادی که در این زمینه فعالیت می‌کنند باید خلاقیت بالایی داشته باشند.

مهندس نرم‌افزار

میانگین درآمد: ۵۴۰۰۰ تا ۱۷۸۰۰۰ دلار نیوزلند

یکی از شغل‌های محبوب و پرطرفدار در نیوزلند، مهندس نرم‌افزار است. برنامه نویسانی که تجربه کاری بالایی دارند می‌توانند در این زمینه بسیار موفق باشند. کشور نیوزلند هرساله افرادی را که در این زمینه تحصیل کرده یا سابقه کار مرتبط دارند را جذب می‌کند. اگر شما هم مهندس نرم‌افزار و به دنبال مهاجرت به کشوری مناسب با حقوق کافی هستید، نیوزلند گزینه بسیار خوبی است.

مشاورین املاک و مستغلات

میانگین درآمد: ۵۰۰۰۰ تا ۱۵۰۰۰۰ دلار نیوزلند

مشاورین املاک و مستغلات در رتبه ششم پردرآمدترین مشاغل نیوزلند قرار گرفته است. امروزه افراد زیادی تمایل دارند در نیوزلند صاحب ملک شوند و از این طریق اقامت کشور نیوزلند را به دست آورند. در نتیجه رونق فروش ملک در سطح بالایی قرار دارد و اگر شخص برون‌گرایی هستید که از تعامل و ارتباط بالایی برخوردار هستید میتوانید شغل مشاور املاک را برای خود انتخاب کنید. باید به این نکته توجه داشته باشید سطح زبان شما باید بسیار خوب باشد چرا که ارتباط درست و کارا درآمد شما را تضمین خواهد کرد. توجه کنید که درآمد شما کاملاً تحت تاثیر کمیسیون‌های دریافتی است. پس برای دریافت کمیسیون‌های بالاتر باید تمام توان خود را به کار بگیرید تا خانه‌های بیشتری را به فروش برسانید.

متخصص بیهوشی

میانگین درآمد: ۵۰۰۰۰ تا ۱۵۰۰۰۰ دلار نیوزلند

یکی دیگر از شغل‌های پرطرفدار و پردرآمد در نیوزلند، شغل متخصص بیهوشی است. این افراد بر اصول پزشکی تسلط دارند و قبل و بعد از عمل، مسئول مراقبت از بیمار هستند. مسئولیت‌ این شغل زیاد است و همین امر آن را به یکی از شغل‌های پرطرفدار و پردرآمد در نیوزلند تبدیل نموده است. متخصص بیهوشی در نیوزلند باید یک دوره ۵ ساله را بگذراند.

حسابداری

میانگین درآمد: ۳۳۱۰۰ تا ۱۰۸۰۰۰ دلار نیوزلند

رونق کسب و کار‌های موجود در نیوزلند باعث شده تا به حسابداری اهمیت ویژه‌ای دهند، پس در نتیجه رتبه هشتم پردرآمدترین مشاغل در نیوزلند به حسابداری تعلق گرفته است. البته باید توجه داشته باشید داشتن مدرک حسابداری کافی نیست و اگر قصد مهاجرت به نیوزلند را دارید، باید در آزمون‌های اختصاصی حسابداری که در این کشور برگزار می‌شود شرکت کرده و تاییدیه را دریافت کنید. پس از این مراحل منعی برای ادامه فعالیت شما وجود نخواهد داشت.

دامپزشک

میانگین درآمد: ۳۳۰۰۰ تا ۸۵۰۰۰ دلار نیوزلند

نهمین شغل پرطرفدار و پردرآمد در نیوزلند شغل دامپزشکی است. یک دامپزشک باید با انواع مختلف بیماری حیوانات آشنا باشد و بتواند آن‌ها را درمان کند. افرادی که قصد دارند دامپزشک شوند باید حداقل مدرک لیسانس این رشته را داشته باشند.

متخصصان برآورد هزینه‌های بیمه

میانگین درآمد: ۱۲۴ هزار دلار نیوزلند در سال

متخصص برآورد هزینه‌های بیمه باید ریسک‌های مربوط به فعالیت‌های مختلف را بر اساس داده‌های آماری، تجزیه و تحلیل کند. اگر در زمینه مالی و حسابداری تخصص لازم را دارید، این گزینه بسیار مناسب شماست و در سال می‌توانید ۱۲۴ هزار دلار نیوزلند حقوق دریافت کنید.

پردرآمدترین شغل‌های آزاد در نیوزلند

اگر شما مدرک دانشگاهی در اختیار ندارید، اما تصمیم خود را برای مهاجرت کاری گرفته اید، شهرهای بسیار خوب و پردرآمدی در نیوزلند وجود دارد که به دنبال جذب نیروی کار ساده هستند در مطلب زیر چند مورد پردرآمدترین شغل‌های آزاد در نیوزلند را بررسی می‌کنیم.

آشپزی

امروزه نیوزلند به یکی از کشورهای توریستی تبدیل شده و در نتیجه توریست‌ها به دنبال رستوران‌های مختلف و غذاهای خوشمزه نیوزلندی هستند. اگر مهارت آشپزی دارید رستوران‌های زیادی هستند که در جستجوی نیروی کار ماهر هستند به طور متوسط سرآشپزها در نیوزلند از حقوق ۱۰۰ هزار دلاری در سال برخوردار هستند.

لوله کشی

از جمله شغل‌های خدماتی پرتقاضا در نیوزلند به شمار می‌رود که میانگین درآمد در حدود ۴۰ دلار در هر ساعت است.

کشاورزی

اگر علاقه زیادی به پرورش درخت و نگهداری از حیوانات دارید، نیوزلند گزینه بسیار خوبی برای مهاجرت به شمار می‌رود. یکی از مهمترین مزایای این شغل اهدای مسکن و زمین به صورت رایگان است. به طور متوسط می‌توانید در حدود ۶۵ هزار دلار از کشاورزی به دست آورید.

گرانترین شهرهای نیوزلند

اوکلند

اگر به دنبال شهری هستید که تمام امکانات طبیعی و رفاهی موجود در آن وجود داشته باشد، بدون شک اوکلند گزینه مناسبی خواهد بود. این شهر جزو یکی از گرانترین شهرهای نیوزلند محسوب می شود و میانگین خرید مسکن ۹۷۳ هزار دلار برآورده شده است این در حالی است که نرخ اشتغال در اوکلند۷۰ درصد است. پس در نتیجه امکان پیدا کردن شغل مناسب برای شما وجود دارد، منتها هزینه‌های سرسام‌آور باعث شده تا مهاجران به دنبال گزینه‌های دیگری برای اقامت خود باشند. بطور متوسط میانگین درآمد در اوکلند ۶ هزار دلار در ماه است.

همیلتون

اگر به دنبال شهری هستید که دارای مناظر طبیعی بسیار زیبا باشد بهتر است همیلتون را در صدر انتخابات خود قرار دهید. در گذشته همیلتون جز شهرهای ارزان قیمت نیوزیلند به شمار می‌رفته اما ورود مهاجران و در نتیجه افزایش سطح تقاضا باعث شده تا امروزه همیلتون به یکی از گرانترین شهرهای نیوزلند تبدیل شود. برای خرید خانه در همیلتون باید به طور متوسط ۶۰۰ هزار دلار پرداخت کنید.

ولینگتون

اگر تنها آرامش برای شما مهم است، از پایتخت کشور نیوزلند غافل نشوید. برخلاف بسیاری از شهرهای نیوزلند که دارای طبیعت و زندگی هیجانی زیادی هستند در ولینگتون آرامش بسیار خوبی حاکم است، ولی باید توجه داشته باشید هزینه‌های زندگی در پایتخت بسیار گران است. برای خرید خانه در ولینگتون باید در حدود ۸۰۰ هزار دلار پرداخت کنید. با توجه به نرخ بیکاری بسیار پایین در پایتخت نیوزلند، امروزه بسیاری از افراد ولینگتون را برای مهاجرت انتخاب می‌کنند.

شرایط استخدام و کاریابی در نیوزلند

کشور نیوزلند برای جذب نیروی کار از سیستم امتیاز دهی استفاده می‌کند. برای این که بتوانید نظر کارفرما را جلب کنید باید حداقل امتیاز شما ۱۰۰ باشد. یکی از موارد امتیاز دهی مربوط به سن متقاضیان است. محدوده سنی بین ۲۰ تا ۵۵ سال تعریف شده و هرچه سن شما پایین‌تر باشد امتیاز بالاتری به دست خواهید آورد. سابقه کار از جمله موارد دیگری است که باید امتیاز آن را به دست آورید. حداقل سابقه کار دو سال تعیین شده و از امتیاز ۱۰برخوردار است اما اگر ۱۰ سال و یا بیشتر سابقه کار داشته باشید، می‌توانید حداکثر امتیاز یعنی ۳۰ را به خود اختصاص دهید.

همچنین مدرک تحصیلی نیز جزوه سیستم امتیاز دهی در کشور نیوزلند به شمار می‌رود. مدرک دیپلم و یا فنی و حرفه‌ای از امتیاز ۴۰، کارشناسی دارای امتیاز ۵۰ و کارشناسی ارشد و دکترا از بالاترین امتیاز یعنی ۶۰ برخوردار هستند. همچنین اگر جاب آفر از طرف کارفرما برای شما ارسال شود ۵۰ امتیاز دیگر به شما افزوده خواهد شد و در نتیجه امکان استخدام در شغل موردنظر آسان‌تر می‌شود. همچنین اگر نتوانستید امتیاز کافی را کسب کنید می‌توانید درخواست کار در مناطق کمتر توسعه یافته را داشته باشید و از این طریق ۱۰ امتیاز دیگر نیز به دست آورید.

جمع‌بندی

واضح است که هیچ کمبودی در نقش‌های پرسود در طیف وسیعی از صنایع در نیوزلند وجود ندارد. مهم نیست که در بخش فروش، بازاریابی، تدارکات یا مهندسی کار می‌کنید، تا زمانی که به توسعه مهارت‌ها و تجربه‌های مناسب اختصاص دهید فرصت‌های پردرآمدی در انتظار شما هستند.

در پایان

 اِلو ویزا با مجوز رسمی از وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی همراه شماست. برای دریافت مشاوره و آگاهی از شرایط ویژه مهاجرتی می توانید با شماره های موجود در وب سایت تماس حاصل فرمایید. همچنین می توانید از طریق وب سایت وقت مشاوره بگیرید و منتظر تماس مشاوران ما باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *