کارگزار اصلی مهاجرت به آلمان

برای هرکس و هر شرایطی راهی ساختیم
 
با الوویزا مجری توانمند مهاجرتی، به مهاجرت تضمینی و قانونی با هر شرایطی، حتی با حقوق بالا میشه فکر کرد، همین الان تصمیم بگیر ما در تمام مراحل کنارت هستیم.
ارائه عاملیت همکاری و نمایندگی به همکاران باسابقه و توانمند

خانواده
بین‌المللی «اِلو ویزا»

ما خانواده بزرگ اِلوویزا (با نام تجاری اِلو سپهر مهاجر به شماره ۵۵۴۰۶) فعالیت خود را در ۷ شاخه مختلف با هدف اصلاح ساختار مهاجرتی ایران و ساماندهی این عرصه کار خود را شروع کردیم و با ارائه راهکار و خدمات به همکاران و نمایندگی‌های سراسر ایران و متقاضیان از چندین کشور خاورمیانه فعالیت خود را گسترش دادیم.
صداقت برای ما شعار نیست بلکه دستورالعمل کلی مجموعه‌ست و برای نیل به این مهم، با ارائه انواع روش‌ها و خدمات مهاجرتی قانونی و به صرفه اقتصادی سال‌ها تلاش کرده‌ایم تا به این جایگاه منحصر به فرد رسیده‌ایم.

چرا باید ما را انتخاب کنید؟

روش‌های انحصاری

هزینه مناسب

تجربه ۲۵ ساله

پرونده‌های موفق

درباره ما چه می‌گویند؟

من قبلا به مدت یکسال با یک موسسه مهاجرتی قرارداد داشتم ولی به علت بی کفایتی اون مجموعه و بعد چندماه قرارداد رو فسخ کردم بعد از آشنایی با موسسه الو ویزا و آشنایی با مشاورین و تیم حرفه ایشون متوجه شدم اقداماتی که موسسه الو ویزا انجام میده کاملا تخصصی و با جزییات دقیق هست و با این موسسه قرارداد بستم.
رحیمی
با سلام من علی ۴۳ ساله، مهندس برق هستم و الان در شهر برلین مشغول به کار می‌باشم، از طریق موسسه الو ویزا مهاجرت کردم اوایل شرایط سخت بود به خصوص که در بخش اسکان به مشکل برخورده بودم و تیم پستیبان و فنی الو ویزا این مشکلو به بهترین نحو در زمان کوتاهی برای من حل کردن با تشکر
علی همدانی
قبل از عید ۱۴۰۳ با موسسه الو ویزا آشنا شدم، با توجه به شلوغی زیاد موسسه و زمان انتظار بالا برای دسترسی به مشاورین توسط مشاور ارشد آقای رهبری به مدت ۴۰ دقیقه مشاوره شدم و بنظرم ارزشش و داشت چون به بنده کمک کردن تا بهترین و مناسب ترین تصمیم برای مسیر مهاجرتی بگیرم وصبورانه پاسخگوی تمامی سوالات بنده بودند.
احمدیان

مهاجرت به آلمان

قصد مهاجرت به آلمان دارید…

© ۱۴۰۳ All Rights Reserved.