شرایط کار در لهستان برای ایرانیان

از هر طرف که نگاه کنید، لهستان دروازه دنیای جدید است؛ کشوری که درست در مرز شرق و غرب واقع شده است. اگر از غرب نگاه کنید، لهستان با روسیه، اوکراین، چک و اسلواکی هم مرز است و دروازه ورود به فرهنگ پیچیده و تو در توی شرق به حساب می آید و اگر از شرق نگاه کنی، به آلمان، دانمارک و سوئد راه دارد و درهای فرهنگ و اقتصاد غرب را به رویت باز می کند. به همین دلیل، کار در لهستان می تواند گزینه مناسبی باشد، به ویژه این که:

  1. عضو اتحادیه اروپا است.
  2. مهاجرت کاری به کشورهای پیشرفته تر، از لهستان ساده تر است تا مستقیم از خود ایران.
پیشنهاد ویژه کاریابی بین المللی اِلوویزا

موسسه کاریابی بین‌المللی «اِلوویزا» به عنوان با سابقه ترین کاریابی بین المللی در ایران با مجوز از وزارت کار، تعاون و رفاه اجتماعی، بر اساس قرارداد انحصاری که با یک شرکت لهستانی دارد، آماده اعزام نیروی کار به این کشور است. لهستان عضو اتحادیه اروپا است و با کار در این کشور و داشتن مجوز اقامت در آن، می‌توانید به راحتی به بقیه کشورهای حوزه شنگن دسترسی داشته باشید. همچنین توجه داشته باشید تعداد نیروی اعزامی محدود می باشد. پس همین حالا با اِلوویزا تماس بگیرید.

تنها شرط اعزام نیروی کار به لهستان، داشتن مدرک دیپلم است.

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره شرایط، مشاغل مورد نیاز و هزینه‌های این طرح، با ما تماس بگیرید یا از طریق وب سایت، وقت مشاوره حضوری یا آنلاین بگیرید.

فهرست مطالب

شرایط کار در لهستان برای ایرانیان

شرایط اقتصادی کشور لهستان

لهستان از سال ۱۹۸۸ میلادی، سیاست آزادسازی اقتصاد را به طور جدی آغاز کرد و با کم کردن نقش دولت در اقتصاد و حمایت از بخش خصوص توانست به پیشرفت زیادی دست پیدا کند، تا جایی که امروز به عنوان یک کشور صنعتی، از نظر تولید ناخالص داخلی ششمین کشور بزرگ اتحادیه اروپا و از نظر برابری قدرت خرید، پنجمین کشور قدرتمند در این اتحادیه به شمار می رود. به این ترتیب، بعد از فروپاشی شوروی و پایان داستان کمونیسم، موفق ترین اقتصاد را در بین کشورهای کمونیستی سابق داشته است، تا جایی که در بحران مالی سال های ۲۰۰۷ و ۲۰۰۸، تنها کشور عضو اتحادیه اروپا بود که گرفتار رکود اقتصادی نشد.

بازار کار و شرایط کاری در لهستان

لهستان به عنوان یک اقتصاد صنعتی و قدرتمند در قلب اروپا، به کارگران خارجی وابسته است. پس از فراگیری کرونا و رکودی که بر بازارهای کاری دنیا تحمیل شد، اکنون صنایع لهستان احیا شده اند و جان تازه ای گرفته اند و برای بازیابی توان سابق، به نیروی کار جدید نیاز دارند و در این میان، وابستگی آن ها به کارگران خارجی قابل توجه است. اگرچه باید در نظر داشت که پیش از جنگ در اوکراین، بیشترین نیروی خارجی شاغل در لهستان، اوکراینی بود و حالا با سیل مهاجرت مردم جنگ زده اوکراین به لهستان، احتمالا سهم آن ها از بازار کار این کشور افزایش پیدا می کند. با این حال، نیاز لهستان به نیروی کار بیش از چیزی است که اوکراین به تنهایی قادر به پر کردن خلاء آن باشد.

راه های ورود به بازار کار لهستان برای ایرانیان

لهستان برخلاف بسیاری از کشورها که تنها برای نیروی کار متخصص و تحصیلکرده ایرانی ویزا صادر می کنند، به نیروی کار ساده هم نیاز دارد و از ایران برای مشاغل ساده تر هم نیرو می گیرد.

اگر مدرک تحصیلی یا مهارت و سابقه کاری زیادی ندارید ولی دوست دارید در اروپا شاغل باشید یا هدف تان ورود به اتحادیه اروپا از طریق لهستان و سپس پیدا کردن کارهای تخصصی تر است، الو ویزا طبق قراردادی که با یک شرکت لهستانی دارد، فرصت ویژه ای را ایجاد کرده تا شما به عنوان نیروی کار ساده به لهستان اعزام شوید. در غیر این صورت، می توانید با جستجو در سایت های انگلیسی زبان متعددی که وجود دارد، برای فرصت های شغلی موجود درخواست استخدام دهید، کارفرما را متقاعد کنید که با شما قرارداد ببندد، از کارفرما نامه های استخدام و تایید اقامت بگیرید و با آن ها به سفارت لهستان مراجعه کنید.

شرایط مورد نیاز برای کار در لهستان

  • شرایط سنی

بهترین بازه سنی برای اعزام نیروی کار به لهستان در طرح ویژه الو ویزا ۱۸ تا ۴۵ سال است.

به نظر می رسد لهستان چنان نیازمند نیروی کار است که دولت این کشور، سن قانونی کار را در سال ۲۰۱۸ کاهش داد و به ۱۵ سال رساند؛ یعنی وقتی ۱۵ ساله شوید، می توانید وارد بازار کار شوید و از مزایای کار قانونی برخوردار شوید؛ اگرچه بستن قرارداد با نیروی کار زیر ۱۸ سال شرایط خاصی دارد.

  • مدرک تحصیلی

لهستان به نیروی کار ساده هم نیاز دارد، بنابراین داشتن مدرک دیپلم ایران هم کفایت می کند. در طرح ویژه الو ویزا، گذراندن دوره دبیرستان کافی است اما اگر خودتان قصد پیدا کردن کار و تماس مستقیم با کارفرما را دارید، با داشتن مدرک تحصیلی دانشگاهی و رزومه کاری مناسب، شانس بیشتری برای موفقیت و مهاجرت کاری به لهستان پیدا خواهید کرد.

  • مدرک زبان مورد نیاز

آشنایی با زبان لهستانی از مدارک مورد نیاز برای ویزا حذف شده و برای مهاجرت کاری به لهستان کافی است آشنایی نسبی با زبان انگلیسی داشته باشید تا بتوانید امور روزمره خود را بگذرانید. اغلب مردم لهستان با زبان انگلیسی آشنا هستند و انگلیسی به عنوان زبان دوم این کشور شناخته می شود.

بهترین مشاغل مورد نیاز در لهستان

  1. فرصت شغلی برای کارگر ساده در لهستان فراوان است. از باربری و مراقبت از سالمندان تا مشاغل مربوط به ساخت و ساز (بنایی، آجر چینی و…) تا حرفه های کمی تخصصی تر مثل نانوایی، خیاطی، جوشکاری، قفل سازی و برقکاری، همه هواخواه دارند. معمولا خود لهستانی ها کمتر سراغ این حرفه ها می روند و نیاز به نیروی کار در این زمینه ها با جذب مهاجران برطرف می شود.
  2. نیاز به راننده در لهستان چشمگیر است؛ اما مشکل این جا است که گرفتن گواهینامه در این کشور هزینه بر است. با این حال، اگر نشستن پشت فرمان اتوبوس و کامیون برای تان راحت است و می توانید در لهستان گواهینامه بگیرید، کار برای شما زیاد است.
  3. خود لهستانی ها دستمزد بعضی از مشاغل مثل انبارداری را پایین می دانند، برای همین معمولا انباردار از نیروهای مهاجر استخدام می شود.
  4. تقریبا تمام کشورهای صنعتی دنیا به مهندس باتجربه نیاز دارند؛ لهستان نیز از این قاعده مستثنی نیست. اگر مهندس برق، مکانیک یا عمران هستید، برای مهاجرت کاری به لهستان کار ساده تری خواهید داشت.
  5. کمبود متخصص در حوزه IT شامل تمام کشورهای غربی می شود. لهستان به شدت به برنامه نویس و توسعه دهنده نرم افزار نیاز دارد.
  6. با توجه به تعداد رو به افزایش کارگران مهاجر در لهستان، بعضی از مشاغل رونق تازه ای گرفته اند و بازارشان داغ شده، مثل آرایشگر، فیزیوتراپ و ماساژور. اگر در این حرفه ها مهارت دارید، برای پیدا کردن شغل در لهستان مشکل خاصی نخواهید داشت.

میزان حقوق و دستمزد مشاغل مختلف در لهستان

حداقل دستمزد برای کارگران خارجی در لهستان ۳۰۱۰ زلوتی معادل ۷۳۵ دلار است. میانگین حقوق ماهانه در لهستان حدود ۷۵۶۰ زلوتی است. میانگین دستمزد بعضی از مشاغل نیز به این ترتیب است:

  1. مهندس نرم افزار: ۱۴ هزار و ۳۶۵ زلوتی
  2. خلبان: ۱۲ هزار و ۵۱۸ زلوتی
  3. برنامه نویس ++C: 11 هزار و ۸۹۹ زلوتی
  4. نظافتچی: ۲ هزار و ۷۰۰ زلوتی
  5. دوزنده (در خیاطی): ۲ هزار و ۷۰۰ زلوتی
  6. پستچی: ۲ هزار و ۷۲۵ زلوتی
  7. صندوقدار: ۲ هزار و ۷۵۰ زلوتی
  8. آرایشگر مرد: ۲ هزار و ۸۵۹ زلوتی

مالیات بر درآمد در لهستان

دستمزدهای کمتر از ۸۶ هزار و ۵۲۸ زلوتی ۱۷ درصد و بالاتر از آن، ۳۲ درصد مالیات می پردازند اما این رقم می تواند با در نظر گرفتن بعضی شرایط تغییر کند. 

شرایط بازنشستگی و بیمه در لهستان

  • پرداخت حق بازنشستگی در لهستان برای همه اجباری و معادل ۵/۱۹ درصد از حقوق افراد است که نیمی از آن را کارگر و نیم دیگر را کارفرما می پردازد. سن بازنشستگی برای مردها ۶۵ و برای زن ها ۶۰ سال است و همه با رسیدن به این سن می توانند حقوق بازنشستگی بگیرند، اما میزان دریافتی شان به میزان پولی بستگی دارد که در طول سال ها به صندوق بازنشستگی پرداخت کرده اند.

هم اکنون حداقل حقوق بازنشستگی در لهستان ۱۲۰۰ زلوتی است.

  • تمام افراد شاغل در لهستان موظف به پرداخت حق بیمه هستند و به این ترتیب تحت پوشش تامین اجتماعی لهستان (با نام صندوق سلامت ملی) قرار می گیرند. همسر و فرزند کسی که تحت پوشش صندوق سلامت ملی است، از بیمه رایگان برخوردار خواهد بود و اگر والدین و پدر و مادربزرگ نیز همراه بیمه شده زندگی کنند و خودشان تحت پوشش بیمه نباشند، آن ها نیز تحت کفالت او قرار می گیرند.

سیستم درمانی لهستان با این روش عمل می کند که همه ابتدا باید به پزشک عمومی مراجعه کنند و سپس پزشک عمومی در صورت تشخیص، بیمار را به متخصص ارجاع می دهد. البته این روند در مورد دندانپزشکی، بیماری های روان و بیماری های مقاربتی وجود ندارد.  

در نهایت، کیفیت درمان در لهستان در مقایسه با استانداردهای اروپا پایین است و به ویژه از زمان انتظار برای دریافت درمان مناسب در این کشور انتقاد می شود.

نحوه کاریابی ایرانیان در لهستان

دو راه مطمئن برای کاریابی در لهستان وجود دارد:

  1. از طریق صفحات کاریابی انگلیسی زبان که در اغلب موارد اطلاعات مورد نیاز را به صورت رایگان در اختیار شما می گذارند، با فرصت های شغلی موجود در لهستان آشنا شوید، برای کارفرما درخواست استخدام بفرستید، قرارداد کاری و نامه تایید اقامت را از کارفرما بگیرید، به سفارت لهستان مراجعه کنید و ویزای کاری بگیرید.
  • به یاد داشته باشید که وقتی یک کارفرما قصد استخدام شما را داشته باشد، باید ابتدا مرحله محک بازار کار را طی کند، یعنی مطمئن شود هیچ لهستانی جویای کاری دنبال چنین فرصت شغلی نیست، سپس شما را استخدام کند.
  1. از طریق موسسه الو ویزا کار پیدا کنید و فرم قرارداد و تایید اقامت را به راحتی دریافت کنید.
  • با ویزای توریستی حق کار در لهستان را ندارید.
مدارک لازم برای کار در لهستان

مدارک مورد نیاز برای کار در لهستان

شما با داشتن دیپلم هم می توانید در لهستان کار پیدا کنید. در حقیقت، بازار کار لهستان آمادگی بیشتری برای جذب نیروی کار ساده از ایران دارد؛ اما با مدارک تحصیلی بالاتر می توانید شغل هایی با درآمد بهتر به دست بیاورید.

شرایط دریافت ویزای کار لهستان

حتما قبل از مراجعه به سفارت باید کارفرمایی را پیدا کنید که حاضر به استخدام شما باشد. او در لهستان با پشت سر گذاشتن مراحل اداری و قانونی، قرارداد کاری برای شما ارسال می کند و شما با داشتن قرارداد می توانید به راحتی از سفارت ویزای کاری دریافت کنید.

  • توجه کنید که مجوز کار شما بر اساس همکاری با یک کارفرمای خاص در یک شغل خاص و با مدتی که از قبل تعیین شده، صادر خواهد شد. در صورتی که قصد تغییر شغل را داشته باشید، مجوز کارتان باطل می شود و باید یک مجوز جدید دریافت کنید.

شرایط دریافت اقامت دائم بعد از پیدا کردن کار در لهستان

زمان ورود به لهستان، مجوز اقامت موقت برای شما صادر می شود که سقف آن سه ساله است؛ اگرچه زمان آن می تواند کمتر از سه سال باشد. با پایان مجوز موقت، نمی توانید آن را تمدید کنید بلکه باید درخواست صدور یک مجوز جدید را ارائه دهید. بعد از ۴ سال اقامت در لهستان، می توانید مجوز اقامت دایم در این کشور را بگیرید.

شرایط مورد نیاز برای همراه یا همراهان

  • شرایط همسر

اگر شرایط زیر را داشته باشید، همسر شما می تواند برای پیوستن به شما درخواست ویزا دهد:

  1. دو سال پیاپی مجوز اقامت موقت گرفته باشید و زمان مجوز فعلی تان کمتر از یک سال نباشد.
  2. مجوز اقامت دایم داشته باشید.
  3. مجوز موقت داشته باشید اما به این شرط که الف. برای کار تحقیقاتی به لهستان رفته باشید یا ب. رده شغلی بالایی داشته باشید.
  • شرایط فرزندان

اگر فرزند یا فرزندخوانده شما زیر ۱۸ سال سن داشته باشد و شما نیز حایز یکی از شرایط بالا باشید، او می تواند برای پیوستن به شما درخواست ویزا دهد.

شرایط کار در لهستان بدون مدرک تحصیلی

مهاجرت کاری به لهستان نیازمند مدرک تحصیلی عالی یا تسلط به زبان خاصی نیست. کافی است دیپلم داشته باشید و بتوانید در حد گذران امور روزمره انگلیسی صحبت کنید.

شرایط کار در لهستان با مدرک دیپلم

مهاجرت کاری به لهستان با داشتن مهارت اندک و به عنوان کارگر ساده امکانپذیر است. موسسه الو ویزا بر اساس قراردادی که با طرف لهستانی خود دارد، امکان اعزام شما به این کشور را فراهم آورده است.

در پایان

 اِلو ویزا با مجوز رسمی از وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی همراه شماست. برای دریافت مشاوره و آگاهی از شرایط ویژه مهاجرتی می توانید با شماره های ۰۲۱۸۸۶۹۵۴۱۱ و ۰۲۱۸۸۶۹۶۵۰۷ تماس حاصل فرمایید. همچنین می توانید از طریق وب سایت وقت مشاوره بگیرید و منتظر تماس مشاوران ما باشید.

 

40 دیدگاه برای “شرایط کار در لهستان برای ایرانیان

  1. محمد گفته:

    سلام و وقت بخیر ، بنده ۳۹ ساله هستم با مدرک مهندسی معماری ، سابقه کمی در رابطه با رشته تحصیلی خودم دارم ، اما با نرم افزارهای تخصصی معماری آشنا هستم ، بدون مدرک زبان آشنایی کافی با انگلیسی دارم که بالاترین نمره دانشگاه در زبان تخصصی رو گرفتم ، مدرک مربیگری درجه ۳ جودو رو دارم ، با نرم افزارهای ICDL تقریبا ” آشنا هستم ، سابقه کمک انبارداری و انبارداری و سرپرستی انبار رو به مدت حدود ۸ سال دارم ، به عنوان نیروی حراست فیزیکی هم سابقه فعالیت داشتم ، مدرک درجه دو رنگ کاری چوب و مدرک درجه دو نجاری هم دارم ، به نظرتون در چه زمینه و چه کشوری امکان فعالیت دارم ؟؟؟

    • مدیر گفته:

      با درود و احترام
      تحصیلی میتونین اقدام کنین و اگر تمایلتون به ویزای کاری هست باید از رشته های دیگه ای برای اخذ ویزا اقدام کنید.
      پیشنهاد میکنم برای بررسی شرایطتون از سایت ما وقت مشاوره بگیرید.

  2. علیرضا فرجی گفته:

    درود بر شما ، من در حوزه فروش لوازم.ورزشی فعالم نزدیک به ۲۰ سال سابقه دارم ، کلا در فروشندگی کاملا حرفه ای هستم.بیشتر فروشم و بازاریابی با شرکتها و ارگانها بوده آیا امکان کار برای من در لهستان یا کشور دیگر وجود دارد، با ایمیل پاسخ بدین ممنون میشم ،سپاس

    • مدیر گفته:

      با درود و احترام
      شرایط شما و بخصوص شرایط سنی شما باید بررسی شود. برای راهنمایی بیشتر تماس بگیرید.

    • مدیر گفته:

      با درود و احترام
      در صورت داشتن شرایط سنی امکان اقدام دارید. لطفا برای راهنمایی بیشتر تماس بگیرید.

  3. شاهین گفته:

    سلام من راننده پایه یک هستم ۱ سال هست که تو این حرفه مشغول هستم و کارت هوشمند دارم ۳۷ سال سن دارم زبان انگلیسی و المانی هم تا حدی بلدم می تونم ویزای کاری بگیرم

    • مدیر گفته:

      با درود و احترام
      برای پایه یک باید سه سال از صدور گواهینامه گذشته باشه و سه سال سابقه کار مرتبط داشته باشید اما با توجه به شرایط سنی و دانش حدودی شما نسبت به زبان آلمانی، امکان گرفتن ویزای کار از روش های مختلف برای شما وجود دارد. لطفا برای راهنمایی بیشتر تماس بگیرید.

  4. آرش رودکی گفته:

    با ادب واحترام…اطلاعات کافی و شافی بود.اما امیدواریم مثل سایر شرکتها در قبال انجام کار توقع مبالغ هنگفتی نداشته باشید…چون بیشتر شرکتها برخلاف ظاهر شان دنبال به جیب زدن پولهای هنگفت از مردم بیچاره هستند ..تازه معلوم نیست چقدر کارشان صادقانه باشد یانه و وقتی حضوری برای مشاوره میروند مررم کلی کلاسهای بی مورد و با افاده صحبت مینمایند که معلوم هست نیتشان چیست…

    • مدیر گفته:

      با درود و احترام
      از توجه شما سپاسگزاریم. شعار ما از ابتدا ارائه خدمات صادقانه بوده و خواهد بود. همانطور که خودتان گفتید “اطلاعات مقاله کافی بود” در تمام روند انجام کار در تلاشیم تا جای ممکن برای شما عزیزان مسیر را روشن و شفاف کنیم. امیدواریم بتوانیم رضایت صددرصدی متقاضیان را کسب کنیم.

  5. امین شکیبا گفته:

    سلام. من راننده بیل مکانیکی بصورت کاملا حرفه ای هستم. دیپلم دارم. در حد لازم هم بدون مدک زبان انگلیسی رو بلدم. سنم الان ۴۱ هست. میتونم اقدامی کنم؟اگه که شرایط رو دارم می‌شه مزاحمتون بشم؟

  6. محمد گفته:

    سلام راننده لیفتراک و جرثقیل هستم باسابقه کاری ۷ ساله
    ۳۵ سالمه مجردم
    دیپلم کامپوتر دارم
    زبان فقط فارسی بلدم
    امکان داره بدون بلد بودن زبان مهاجرت کاری کنم

    • مدیر گفته:

      با درود و احترام
      از آنجایی که بیشتر کارفرماهای هر کشوری از شهروندان آن کشور هستند و به زبان رسمی آن کشور صحبت می کنند پس برای کار در کشورهای دیگر و برقراری ارتباط با کارفرما باید زبان آن کشور را یاد بگیرید. پیروز باشید

    • مدیر گفته:

      با درود و احترام
      بدون مدرک زبان می توانید برای مشاغل لهستان اقدام کنید مثل کار در کارخانه ها. برای کمک پرستاری آلمان هم واجد شرایط هستید که با موسسه إلوویزا دوره آموزش زبان رو میگذرانید. برای مشاوره بیشتر تماس بگیرید.

    • مدیر گفته:

      با درود و احترام
      تا ۴۴ سال. نزدیک ترین پوزیشن کاری به تخصص شما کارخانه مبل هست که ظرفیتش در حال حاضر موجود است. لطفا برای راهنمایی بیشتر تماس بگیرید.

  7. اکبر گفته:

    سلام من تحصیلاتم زیز دیپلم هستم اما مدرک فنی حرفه ای نجاری دارم و ۱۵ سال کار کابینت و ام دی اف کار هستم آیا میتونم برای کار در لهستان اقدام کنم

    • مدیر گفته:

      با درود و احترام
      بله می توانید برای لهستان اقدام کنید. برای دریافت دیپلم هم به شما مشاوره می دهیم. با موسسه تماس بگیرید.

  8. مهدی گفته:

    سلام و درود من ۳۱ سالمه فوق دیپلم برق صنعت دارم و برق ساختمانم کامل بلدم ۶ سالم سابقه کار بیمه دارم بخوام مهاجرت کنم کجا راحتتر میتونم اقامت بگیرم

        • مدیر گفته:

          با درود و احترام
          با توجه به اینکه قبل از اقدامی نیاز هست شرایط شما بررسی شود لطفا برای اطلاع دقیق از هزینه ها با ما تماس بگیرید.

          • مجاهد گفته:

            سلام .۴۳ سالمه دارای مدرک فوق دیپلم زبان انگلیسی و ۷ سال سابقه دکل حفاری و ۶ سال رانندگی پخش مواد غذایی همراه بیمه تامین اجتماعی دارم و ۴ سال سابقه لوله کشی ساختمان بدون بیمه رو دارم. برای کدام کشور پیشنهاد میدید

          • مدیر گفته:

            با درود و احترام
            برای چند کشور امکان اقدام دارید. لطفا برای بررسی بیشتر شرایط شما با موسسه تماس بگیرید.

    • مدیر گفته:

      با درود و احترام
      باید شرایط شما به صورت تخصصی بررسی شود و سپس هزینه اعلام شود. لطفا برای راهنمایی بیشتر تماس بگیرید.

  9. برنامه نویس گفته:

    سلام من ۲۱ ساله هستم مدرک دیپلم دارم و زبان انگلیسی رو در حد متوسط بلدم برنامه نویسی کار میکنم و مشکل سربازی هم ندارم میتونم اقدام کنم؟

    • مدیر گفته:

      با درود و احترام
      ابتدا باید برای مشاغل ساده اقدام کنید و بعد از ورود در زمینه تخصص خودتون کار کنید. برای راهنمایی بیشتر تماس بگیرید.

        • مدیر گفته:

          با درود و احترام
          خیر. منظور از مشاغل ساده مشاغلی هست که نیاز به تخصص ندارن مانند مشاغل خدماتی و یا مشاغل فنی مثل جوشکاری، برقکاری و یا استخدام در کارخانه ها است. برای راهنمایی بیشتر تماس بگیرید.

          • برنامه نویس گفته:

            اگر رزومه ی کاری داشته باشیم نیاز به شروع از مشاغل ساده ی که میگین هست ؟ چون بنده دوست دارم شغلم مرتبط با کارم باشه. و یا اینکه شما شرکتی هستید که فقط مشاغل خدماتی پیدا می کنید ؟

          • مدیر گفته:

            اگر شما برنامه نویس هستید و رزومه کاری دارید نیازی نیست برای لهستان اقدام کنید. ما می توانیم برای شما در کشورهای آلمان و انگلستان کاریابی انجام بدیم. لطفا برای دریافت مشاوره و راهنمایی بیشتر تماس بگیرید.

    • مدیر گفته:

      با درود و احترام
      برای شغل آرایشگری امکان کاریابی نیست اما امکان اقدام برای مشاغل دیگر را دارید و میتونید در کشور لهستان شغل خودتون را به آرایشگری تغییر بدید. برای راهنمایی و مشاوره بیشتر تماس بگیرید.

  10. گیلانشاه گفته:

    سلام .من میخام مهاجرت کاری به لهستان داشته باشم مدرک فنی برق خودرو الکترونیک دارم دیپلم هستم‌ لطفا راهنماییم کنید ممنون میشم شماره من ۰۹۱۱۱۴۰****

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *