بهترین کشورها برای مهاجرت راننده پایه یک

اهمیت راننده‌های پایه برای سیستم حمل‌ونقل هر کشوری بسیار بالا است. راننده پایه یک می‌توانند خدماتی مانند جمع‌کردن زباله، آتش‌نشانی، ساخت‌وساز، حمل‌ونقل مسافر و دیگر فعالیت‌ها را ارائه دهند. به‌علاوه راننده‌ها می‌توانند محصولات کشاورزی، غلات، مواد غذایی، کالاهای مصرفی و آنچه که در روز احتیاج دارند را بین شهرها حمل کنند. به دلیل اینکه تجارت کامیون و سایر وسیله‌های نقلیه سنگین دیگر از اقتصاد ما جدا نیست و هم اکنون تأثیر زیادی بر اقتصاد ما دارد، می‌خواهیم در این مقاله بهترین کشور برای مهاجرت راننده پایه یک را معرفی نموده و شرایط هر کشور را بررسی کنیم. در ادامه ما را تا انتهای مقاله همراهی کنید.

فهرست مطالب

کشور آمریکا

آمریکا بهترین کشور برای مهاجرت راننده پایه یک محسوب می‌شود و متقاضیان زیادی از این طریق می‌خواهند به این کشور مهاجرت کنند. آمریکا سالانه یک ظرفیت مشخص برای جبران کمبود راننده پایه یک دارد و برای این امر سعی در استخدام رانندگان بین‌المللی دارد. در ویرجینیای غربی رانندگان کمترین درآمد و بالاترین درآمد رانندگان پایه یک در ایالت آلاسکا در آمریکا است.

درآمد راننده پایه یک در آمریکا

هم اکنون متوسط درآمد رانندگان ۵۳۰۰۰ دلار در سال است. اگر راننده هستید و می‌خواهید در آمریکا کار کنید، اول باید اطمینان حاصل کنید که می‌توانید با شرایط و ضوابط کنار بیایید. این شرایط شامل گواهینامه رانندگی پایه معتبر می‌شود، ولی ممکن است گواهینامه رانندگی تجاری هم لازم باشد که به نیاز کارفرما بستگی دارد. در آمریکا موسساتی که در زمینه حمل‌ونقل فعالیت می‌کنند وجود دارند که صدور این نوع گواهی (گواهی تجاری) بر عهده آنهاست.

شرایط سنی

حداقل سن لازم برای رانندگان معمولاً ۱۸ سال و برای بعضی ایالت‌ها ۲۱ سال لازم است. به‌علاوه مهم است که تجربه رانندگی داشته باشید و در شغل قبلی‌تان موفق بوده باشید.

مدارک مورد نیاز

همچنین لازم است که یک پیشنهاد شغلی از طرف کارفرمایی که مجوز جذب نیروی کار خارجی دارد، داشته باشید. گواهی اشتغال موقت برای کارگران H-2B و ارسال موفق و تأیید فرم I۱۲۹ ضروری است. تا زمانی که پیشنهاد شغلی و کارفرمایی که حامی مالی شما باشد نداشته باشید، برای ویزا نمی‌توانید اقدام کنید.

کشور کانادا

یکی دیگر از بهترین کشورها برای مهاجرت راننده پایه یک، کشور کانادا است. این بدان علت است که کانادا با کمبود راننده روبروست. کانادا به پایگاه بزرگی از رانندگان کامیون سنگین احتیاج دارد که مهاجرانی که شرایطش را دارند را برای شغل رانندگی از تمام جهان جذب می‌کند. لازم است که یادآوری کنیم که مطابق سیستم امتیازدهی روش skill worker، مهاجرت رانندگان ایرانی از این روش به کانادا غیرممکن است. چون عموماً رانندگان تحصیلات دانشگاهی نداشته و سطح زبانشان خیلی خوب نیست و نمی‌توانند امتیاز لازم را به دست آورند.

در مجموع رانندگان پایه یک برای مهاجرت به این کشور به گواهینامه رانندگی دارای اعتبار، پیشنهاد شغلی و عدم سابقه کیفری نیاز دارند.

رانندگان پایه یک قبل از اینکه برای مهاجرت درخواست بدهند باید معاینه پزشکی تخصصی بدهند. تحت قوانین رانندگی پایه یک کانادایی آموزش ببینند و یک آزمون کتبی بدهند.

درآمد راننده پایه یک در کانادا

راننده پایه یک بودن در کانادا مزیت‌های زیادی دارد، مانند حقوق ۵۵۰۰۰ تا ۷۰۰۰۰ دلار در سال. کارهایی که در این شغل انجام می‌دهید بسته به اینکه راننده کامیون اتوبوس یا… باشید فرق می‌کند. به‌علاوه بسته به این موضوع حقوق می‌تواند از مبلغ ذکر شده بیشتر یا کمتر باشد.

کشور استرالیا

گزارش‌ها حاکی از آن هستند که کمبود رانندگان سنگین در استرالیا یک مشکل اساسی به شمار می‌رود. این بدان معنی است که این کشور تقاضای زیادی برای رانندگان سنگین جدید ارائه می‌دهد. به همین خاطر استرالیا برای مهاجرت رانندگان پایه یک بهترین کشور محسوب می‌شود.

درآمد راننده پایه یک در استرالیا

میانگین حقوق یک راننده وسیله نقلیه سنگین در استرالیا ۶۱۰۰۰ دلار است که از حد میانگین بالاتر است.

بالاترین درآمدی که راننده کامیون HC و MC  دارند ۸۰۰۰۰ تا ۱۲۰۰۰۰ دلار است. از مزیت‌های خوب راننده کامیون بودن این است که نسبت به دیگر مشاغل کنترل بیشتری بر برنامه کاری خود دارید. خیلی از شرکت‌ها تا هنگامی‌که شغل شما به خطر نیفتد، به شما اجازه می‌دهند تا برنامه‌ای متناسب با نیازهای خودتان انتخاب کنید. چون انواع مشاغل راننده کامیون، زمان‌بندی متفاوتی دارند. داشتن گواهینامه رانندگی و پیشنهاد شغلی شرط اصلی مهاجرت به استرالیا برای رانندگان کامیون است.

کشور سوئد

مانند بیشتر کشورهای اروپایی به علت کمبود راننده در سوئد رانندگان خارجی مورد استقبال قرار می‌گیرند. شرایط استخدام راننده پایه در سوئد شامل گواهینامه رانندگی پایه، سطح زبان خوب، دانستن کم‌وبیش زبان سوئدی و نداشتن سابقه کیفری است. اگر یک کارفرمای سوئدی پیشنهاد شغل راننده را به شما بدهد، برای ویزای کار سوئد می‌توانید اقدام کنید.

درآمد راننده پایه یک در سوئد

درآمد رانندگان وسایل نقلیه سنگین مانند اتوبوس و کامیون در این کشور با هم متفاوت است. این درآمد عموماً بین ۲۲۰۰ تا ۲۵۰۰۰ کرون سوئد در ماه است.

کشور آلمان

برای مهاجرت راننده پایه یک به آلمان مدارک زیر مورد نیاز است:

  • گواهینامه پایه یک ایران
  • مدرک تحصیلی حداقل دیپلم
  • (لیسانس = شانس بیشتر / سیکل = شانس کمتر)
  • زبان آلمانی حداقل سطح A۲
  • تجربه کاری (حداقل یک سال)
  • شناسنامه + پاسپورت
  • سن راننده: تا ۴۲ سال

نکات مهم در مورد سن متقاضی، زبان آلمانی و مدرک تحصیلی

سن متقاضی:‌

به دلیل اینکه آلمان به نیروی کار جوان نیاز شدیدی دارد و بازنشستگی در این کشور از اهمیت بسیاری برخوردار است، سفارت آلمان در ایران حداکثر سن متقاضی برای ویزای کاری را ۴۵ سال تعیین کرده است.

زبان آلمانی:

به دلیل اینکه در کشور آلمان اقامت دارید باید بتوانید به زبان آلمانی در این کشور صحبت کنید و بتوانید با بقیه همکاران خود ارتباط برقرار کنید.

مدرک تحصیلی:‌

اگر می توانید زبان آلمانی را یاد بگیرید ولی دیپلم ندارید و سابقه کار زیادی دارید، همچنان برای اخذ قرارداد کاری شانس دارید.

مزایا

  • اخذ گواهینامه پایه یک آلمانی و پرداخت کامل هزینه گواهینامه توسط شرکت کارفرما
  • قرارداد کاری یک ساله (قابل تمدید بعد از اخذ گواهینامه آلمانی)
  • ویزای کاری یک ساله (قابل تمدید به اقامت چهار ساله بعد از اخذ گواهینامه آلمانی)
  • بیمه درمانی، بیمه بازنشستگی، بیمه بیکاری، بیمه مراقبت و بیمه حوادث
  • منزل (شامل وسایل ضروری – پرداخت اجاره به عهده راننده است)
  • محیط کار در شهر و حومه شهر (شب در منزل خود هستید)
  • ساعات کاری ۴۰ ساعت در هفته
  • پایه حقوق از ۲۶۰۰ یورو
  • امکان اضافه کاری در صورت لزوم
  • پرداخت پاداش های گوناگون برای شب کریسمس، مشاغل سخت، حمایت فرزندان، مرخصی با حقوق و …

شرایط مهاجرت رانندگان پایه یک به کشورهای اروپایی

در اروپا تعداد رانندگان اروپایی با کمبود شدید مواجه است. برای اینکه به‌عنوان راننده به اروپا مهاجرت کنید داشتن گواهینامه رانندگی اتحادیه اروپا یا EEA دسته C1،C1E،C،CE، D1 ،  D1E  یا DE لازم است و اینکه بتوانید مدارک اولیه اتحادیه اروپا خود را برای رانندگی وسایل نقلیه ویژه ارائه دهید. اگر تابعیت یکی از کشورهای عضو اتحادیه اروپا، یک کشور عضو منطقه اقتصادی اروپا یا سوئیس را دارید، به‌عنوان قسمتی از یک پیشنهاد شغلی در زمینه حمل‌ونقل بار یا مسافر فعالیت کنید.

در کشورهای مختلف اروپا بازار کار برای استخدام راننده تفاوت می‌کند. شرایط مهاجرت در برخی کشورهای اروپایی به نسبت راحت‌تر است. اگر در لیست مشاغل کشورهای مختلف به دنبال استخدام به‌عنوان راننده باشید می‌توانید مقدار حقوق دریافتی برای هر کشور را بررسی کنید. شما باید نرخ بیکاری را هم مدنظر قرار دهید. در فوریه ۲۰۲۲ نرخ بیکاری در اتحادیه اروپا به ۶.۲ درصد می‌رسید.

کلام آخر

شاید شغل رانندگی در وهله اول آسان به نظر بیاید؛ ولی با سختی و چالش هم مواجه است. ولی مهم‌ترین مسئله برای مهاجرت راننده به خارج از کشور این است که از کشور هدف پیشنهاد شغلی داشته باشد که کار آسانی هم نیست. رعایت نظم در این شغل بسیار مهم است. در کشورهای آمریکای شمالی، اروپایی یا عربی هر دلیل موجهی برای شغل، فضایی را برای پیشرفت شما به وجود می‌آورد.

سؤالات متداول

۱. استخدام راننده پایه یک در کشورهای اروپایی چه شرایطی دارد؟

  • خیلی از کشورهای اروپایی با کمبود نیروی کار رانندگی مواجه هستند که هر کدام هم شرایط ویژه خودشان را دارند که در این مقاله تعدادی از آنها را نام بردیم.

۲. چه کشورهایی برای رانندگان درآمد بالایی دارد؟

  • استرالیا، سوئیس، کانادا، ایالت متحده، دانمارک، آلمان، سوئد و هلند از کشورهای پردرآمد برای رانندگان محسوب می‌شوند.

۳. در کشور کانادا حقوق رانندگان به چه میزان است؟

حقوق هر راننده در کانادا به شرایط مکانی بستگی دارد که راننده در آن به کار مشغول است. برای دریافت اطلاعات بیشتر با کارشناسان مجموعه الو ویزا تماس حاصل نمایید.

در پایان

 خانواده بزرگ و بین‌المللی اِلو ویزا کارگزار و مجری قدرتمند روش‌های مهاجرتی از ایران و خاورمیانه همراه شماست. برای دریافت مشاوره و آگاهی از شرایط ویژه مهاجرتی می توانید با شماره های موجود در وب سایت تماس حاصل فرمایید. همچنین می توانید از طریق وب سایت وقت مشاوره بگیرید و منتظر تماس مشاوران ما باشید.

157 دیدگاه برای “بهترین کشورها برای مهاجرت راننده پایه یک

  1. محمود رضا گفته:

    سلام روز بخیر من متولد ۶۵هستم متاهل دارای سه فرزند پسر ۲۰ساله و دو دختر ۱۱ساله و دوساله مدرک تحصیلی دیپلم دارم پایه یک دارم تقریبا ۱۰سال با سابقه کار انواع خودرو سنگین میخواستم بدونم چه کشوری میتونم همراه خانواده ویزا کاری بگیرم

    • مدیر گفته:

      سلام وقت بخیر
      برای کشور لهستان شرایط اقدام دارید ولی لازم به ذکر است که ظرفیت بسیار محدودی برای این جاب آفر موجود است.

  2. علی گفته:

    سلام من ۳۸سالمه یک سال سابقه کار حمل مواد سوختی با مدارک کامل دفترچه خروج پاسپورت کارت حمل مواد خطرناک هوشمند با تحصیلات دیپلم هستم مجرد در حمل صادراتی مشغولم زبان انگلیسی کلاس شرکت کردم و ضعیف رو به پایین هستم و مدرک زبان ندارم با شرایط من چقدر هزینه برای مهاجرت میخاد و کدوم کشور برام راحتتر اقامت میدن

    • مدیر گفته:

      سلام وقت بخیر
      مهاجرت کاری لهستان می تواند گزینه مناسبی برای شما باشد. در صورت نیاز به کسب اطلاعات بیشتر تماس بگیرید.

  3. امیر گفته:

    سلام
    بنده ۲۹ سال دارم و سابقه کار ۴ ساله لیسانس هستم و زبان انگلیسی را روان و سلیس صحبت میکنم کدام کشور برای مهاجرت را پیشنهاد میدهید

    • مدیر گفته:

      با درود و احترام
      باید رزومتون به صورت تخصصی توسط مشاورین بررسی شود و راه های متناسب با شرایطتون به شما ارائه شود.

  4. مهدی گفته:

    سلام من مهدی هستم و ۳۸ سال سن دارم مدرک دانشگاهی لیسانس و الان پنج ساله که پایه یک دارم و راننده آتشنشان هستم ، برای کار رانندگی در آلمان راهنماییم کنید لطفا

  5. بهنام گفته:

    سلام و درود بنده ۲۱ساله راننده پایه یک سابقه کار با کامیون و کشنده دارم اگه راهی هست واسه اعزام بفرمایید. ممنون

    • مدیر گفته:

      با درود و احترام
      در صورت داشتن شرایط سنی و همچنین دانش زبان امکان اقدام دارید. برای راهنمایی بیشتر تماس بگیرید.

    • مدیر گفته:

      با درود و احترام
      برای کشور لهستان امکان اقدام داریم. در صورت نیاز به دریافت راهنمایی کامل وقت مشاوره رزرو کنید.

  6. حامد گفته:

    درود بر شما
    راننده پایه یک شاغل در شرکت واحد هستم . ۲۰ سال سابقه دارم و در شرف بازنشستگی. ۴۴ سال سن دارم و متاهل. امکان مهاجرت من وجود دارد ؟

    • مدیر گفته:

      با درود و احترام
      برای پایه ۱ لهستان می توانیم براتون جاب آفر دریافت کنیم. به مدرک زبان نیازی نیست، زبان انگلیسی در حد مکالمه روان کفایت می کند. برای راهنمایی بیشتر وقت مشاوره رزرو کنید.

      • ارسلان آستانی گفته:

        سلام
        بنده۱۱سال پایه یک دارم وسابقه کار با دامپتراک تو معدن مس سرچشمه و ۳۸سالمه..
        امکانش هست برای استرالیا اقدام کنم.ممنون

        • مدیر گفته:

          با درود و احترام
          سلام وقت بخیر در حال حاضر برای رانندگان پایه ۱ بعد از بررسی رزومه لهستان با ظرفیت محدود اقدام می شود.

  7. علی نوروزی گفته:

    سلام نوروزی هستم راننده پایه یک با ۱۶سال سابقه کار در جاده دیپلم چند واحد مونده پاس نکردم.خانومم معلمه اگه بخوام مهاجرت کنم همراه خانواده برای شرایط شغلی خودم وخانومم پیشنهادی داریدوچه کشوری رو پیشنهاد میدید

    • مدیر گفته:

      با درود و احترام
      باید شرایطتون بررسی شود ولی به صورت کلی برای راننده پایه ۱ لهستان اقدام می کنیم. لطفا تماس بگیرید.

  8. داریوش نعمتی خراجو گفته:

    درود و ضمن عرض ادب و احترام، راننده پایه یکم با سابقه کاری حمل و نقل جاده ای ۳۲ سال و سن ۵۷ سال دارم و دارای مدرک تحصیلی دیپلم هستم خودم کامیون ده چرخ و تریلی داشتم ولی در حال حاضر ندارم آماده کار هستم و میخواهم ویزای کار بگیرم لطفا راهنمایی فرمایید

    • مدیر گفته:

      با درود و احترام
      با توجه به شرایط سنیتون امکان دریافت جاب آفر وجود ندارد. در صورت داشتن تمکن مناسب از روش های دیگر می توان اقدام کرد. در صورت تمایل برای دریافت راهنمایی بیشتر تماس بگیرید.

  9. حسین گفته:

    سلام من تقریبا ۱۲ ساله پایه ۱ دارم و در فرودگاه راننده اتوبوس و کامیون هستم دیپلم دارم ولی زبان بلد نیستم امکان پیداکردن کار توی کدوم کشور وجود داره

    • مدیر گفته:

      با درود و احترام
      برای پایه ۱ لهستان می توانیم براتون جاب آفر دریافت کنیم. به مدرک زبان نیازی نیست، زبان انگلیسی در حد مکالمه روان کفایت می کند. برای راهنمایی بیشتر اقدام به رزرو وقت مشاوره کنید.

  10. حمید گفته:

    سلام وقت بخیر
    بنده تازه گواهینامه پایه یک گرفتم چطوری میتونم اقدام کنم برای اروپا ممنون میشم راهنمایی کنید

    • مدیر گفته:

      با درود و احترام
      سابقه کار حداقل ۳ سال بعد از اخذ پایه ۱ مورد نیاز است. برای راهنمایی بیشتر وقت مشاوره بگیرید.

  11. منصور شهابی گفته:

    سلام.راننده پایه یکم۱۵سال سابقه کار حرفه ای ماشین دارم .زبان دارم کار میکنم بیمه ۱۸سال تقاضای راهنمایی برای مهاجرت.سن۴۷سال

    • مدیر گفته:

      با درود و احترام
      با توجه به شرایط سنیتون اگر سریعا اقدام شود احتمالا برای لهستان با عنوان شغلی راننده پایه ۱ براتون اقدام کنیم.

      • علیرضا اکبرنژاد گفته:

        سلام ۵۱ سال دارم نزدیک ۲۰ ساله پایه یک دارم زبان خارجی بلدنیستم مدرکم دیپلم ناقصه لطفا راهنماییم کنین کدوم کشور باشرایط من حقوق بالاتری بهم میدن

        • مدیر گفته:

          با درود و احترام
          متاسفانه برای شرایط سنی شما اقدامی نداریم. در صورت داشتن تمکن مالی مناسب روش های دیگری هم برای مهاجرت وجود دارد. در صورت تمایل با ما تماس بگیرید.

    • حسین گفته:

      سلام وقت بخیر
      بنده ۲۷ سال سنمه گواهینامه پایه یک
      یک سال سابقه بیمه و رانندگی دارم
      مدرک تحصیلی لیسانس
      برای کدام کشور میتونم اقدام کنم ؟
      کشور های حاشیه خلیج فارس چجوریه ؟

  12. رسول تبریز گفته:

    سلام گواهینامه پایه یک دارم مدرک دیبلم ۱۶ سال سابقه بیمه ۵سال بیمه نیمه سنگین دارم در اداره دولتی هستم والان هم مشغولم زبان ۲۰درصد سن۴۳سال

    • مدیر گفته:

      با درود و احترام
      برای کشور لهستان امکان اقدام داریم. لطفا برای راهنمایی بیشتر وقت مشاوره رزرو کنید.

  13. بهزاد گفته:

    سلام راننده پایه یک با ۱۵سال سابقه کاری درشرکتهای معتبر در تمام نقاط ایران باربردم آیا برای بنده پیشنهاد کاری دارید

    • مدیر گفته:

      با درود و احترام
      در صورت داشتن سن کمتر از ۴۸ سال برای لهستان امکان اقدام داریم. در صورت تمایل از طریق وب سایت وقت مشاوره رزرو کنید تا مشاوران ما اطلاعات کامل را به شما ارائه دهند.

  14. حمید گفته:

    سلام خسته نباشید ۱۹سال پایه یک دارم سنم هم ۴۰ساله.از خودمم ماشین سنگین دارم.۱۸سال بیمه مسافری دارم۱سال بیمه باری.برای مهاجرت باید چکار کنم و کدوم کشور مناسبه

    • مدیر گفته:

      با درود و احترام
      شرایط شما برای دریافت جاب آفر بسیار مناسب است. با توجه به تخصصتان برای کشور لهستان می توانیم برای شما اقدام کنیم.

  15. اکبر مومنی گفته:

    سلام، من ۴۲ سال سن دارم و از سال ۱۳۸۰ پایه یک دارم، اما به محض گرفتن گواهینامه در یک اداره دولتی با شغل راننده استخدام شدم و به مدت ۷سال راننده اداره بودم و لیست بیمه هم با شغل‌ راننده رد شده (اما خودرو سواری تحویلم بود) مدرک تحصیلی ام فوق لیسانس و در حد دانشگاهی انگلیسی بلدم، امکان مهاجرت دارم (در مجموع حدود ۲۵سال سابقه بیمه دارم و الان هم استخدام رسمی دولت هستم)؟

    • مدیر گفته:

      با درود و احترام
      با توجه به شرایط و تخصصتان برای لهستان می توانیم اقدام کنیم. برای دریافت راهنمایی کامل از منوی بالای وب سایت وقت مشاوره بگیرید.

    • مدیر گفته:

      با درود و احترام
      برای مهاجرت از طریق رانندگی پایه یک به حداقل ۳ سال سابقه کار نیاز دارید. برای دریافت راهنمایی تماس بگیرید.

    • مدیر گفته:

      با درود و احترام
      در حال حاضر برای کشور لهستان اقدام می کنیم. همچنین برای کشور آلمان هم اعزام داریم ولی صرفا برای راننده داخل فرودگاه هست. برای راهنمایی بیشتر تماس بگیرید.

  16. مهدی گفته:

    سلام من پایه یک دارم سابقه کار ۱۰سال دارم که کلاً خارج از کشور کار کردم اکثر کشور اطراف ایران رفتم
    ولی زبان بلد نیستم زبان فارسی و ترکی را فول هستم گواهی بین المللی هم دارم قصدم مهاجرت همراه خانواده لطفاً راهنمایی کنین ممنون

  17. مهدی گفته:

    سلام وخسته نباشید خدمت مدیرسایت پایه یکم و سابقه لازم رادارم خواستم بدونم درحال حاظرکدوم کشور استخدام داره وراحت ترین کشور کدام هست ممنون

    • مدیر گفته:

      با درود و احترام
      در حال حاضر برای کشور لهستان شرایط خوبی برای اقدام داریم. برای دریافت راهنمایی بیشتر تماس بگیرید یا اقدام به رزرو وقت مشاوره کنید.

    • مدیر گفته:

      با درود و احترام
      شرایط اقدام برای مهاجرت از طریق رانندگی را دارید. لطفا برای دریافت مشاوره تماس بگیرید.

    • مدیر گفته:

      با درود و احترام
      لطفا از طریق دکمه وقت مشاوره در بالای سایت اقدام به رزرو وقت مشاوره نمایید.

  18. Naghi rahmani گفته:

    سلام بنده تازه گواهینامه پایه یک گرفتم تجربه رانندگی سنگین ندارم فوق لیسانس دارم دبیرم
    اگر کسی هست که میتونه کمک کنه از طریق پایه یک از این کشور مهاجرت کنم ممنون میشم کمکم کنه

    • مدیر گفته:

      با درود و احترام
      باید سه سال از صدور گواهینامه بگذره ضمن اینکه سه سال هم سابقه کار مرتبط نیاز دارید. برای راهنمایی بیشتر تماس بگیرید.

  19. هادی گفته:

    سلام
    من ۳۵سال دارم ۶ سال پایه یک دارم من خودم ده‌ساله کمپرسی دارم .ولی منظور شما از سابقه کار چیه؟

    • مدیر گفته:

      با درود و احترام
      سابقه کار و بیمه به عنوان راننده پایه ۱ نیاز هست. برای راهنمایی بیشتر تماس بگیرید.

  20. نادر گفته:

    سلام بنده نادر هستم ۴۱سالمه ۱۵ساله گواهینامه دارم بیست سال سابقه کاردارم
    برای رانندگی درآلمان چه کارهایی بای انجام داد

  21. آصف مهر گفته:

    س.خسته نباشی من ده سال سابقه کار دارم سه سال با کامیون هفت سال با اتوبوس دارم می خوام واسه رانندگی برای کشور آلمان قرار داد ببندم من باید چه کاری انجام بدم همه چیز دارم از قبیل گذرنامه ودفتر چه خروجی ترانزیت دارم یک رهنمایی کنید من بتونم برم به المان

    • مدیر گفته:

      با درود و احترام
      در حال حاضر راننده دارای مدرک پایه ۱ برای لهستان اقدام می کنیم، برای اطلاعات تکمیلی باید مدارک شما بررسی شود. لطفا تماس بگیرید.

  22. محمد نادری گفته:

    سلام خسته نباشید بنده گواهینامه ماشینهای ویژه راهسازی رو دارم مثل لودر بیل و بلدوزر با لیسانس و زبان انگلیسیم هم خوبه.سابقه کار هم ۳ سال دارم ۳۶ سالمه.آیا واسه رانندگی ماشینهای راهسازی میشه اقدام کرد؟؟؟؟

    • مدیر گفته:

      با درود و احترام
      بله امکان اقدام دارید. لطفا برای دریافت مشاوره تخصصی از طریق وب سایت وقت مشاوره رزرو کنید.

  23. سلیمان نجفی گفته:

    درود برشما ۳۳سالم هست پنج سال هست گواهینامه پایه یک دارم و دیپلم و بدون سابقه کار ممنون میشم راهنمایی کنید.بدرود🙌

  24. سلیمان نجفی گفته:

    باعرض سلام و خسته نباشید خدمت همه بنده ۵ سالی هست ک پایه یک گرفتم رانندگیم خوب است اما سابقه کار ندارم مدرک دیپلم هم دارم ۳۳سالم هست اگه میشه رفت کانادا یا امریکا یا استرالیا برای کار لطفا راهنمایی کنید🙌بدرود🙌

    • مدیر گفته:

      با درود و احترام
      برای اقدام از طریق رانندگی پایه یک باید حداقل ۳ سال سابقه کار داشته باشید. برای راهنمایی بیشتر تماس بگیرید.

  25. مصطفی گفته:

    بادرود فراوان خدمت شما بنده ۳۸ سال دارم مجرد هستم دارای مدرک دیپلم و۱۰ ساله گواهینامه پایه یک دارم و تجربه کافی با تریلی ترانزیت و داخلی را دارم و کار کردم ومیخوام در مورد هزینه و مراحل مهاجرت بیشتر بدونم لطفا راهنمایی کنید .

  26. حامد گفته:

    سلام خسته نباشید
    من ۲۵سالمه دیپلم دارم زبان انگلیسی بلدم و پایه یک دارم اما کارت پایان خدمت ندارم آیا راهی هست که بتونم برم خارج کشور یا نه

    • مدیر گفته:

      با درود و احترام
      جهت اقدام برای دریافت پاسپورت باید وثقیه بگذارید. برای اطلاع از مبلغ وثیقه لطفا با سازمان نظام وظیفه تماس بگیرید.

  27. اصغر گفته:

    سلام، بنده تازه پایه یک گرفتم سابقه کار ندارم مدرک تحصیلی دیپلم دارم آیا امکان کار در خارج از کشور هست،لطفا راهنمایی کنید،ممنون

  28. aliahmadian گفته:

    سلام بنده پانزده سال سابقه کار با اتوبوس برون شهری دارم و سنم ۳۸سال است مدرک تحصیلی سیکل دارم کدام کشور را پیشنهاد میکنید که جذب راننده بالایی داشته باشد با تشکر

  29. مسعود گفته:

    سلام بنده راننده پایه یک و ویژه لودر هستم سن ۳۸سالمه مشکلم بچهامه من ۴تا فرزند دارم میتونم بچهامم ببرم

    • مدیر گفته:

      با درود و احترام
      امکان همراه داشتن خانواده هست. لطفا برای مشاوره و ارزیابی شرایط اقدام به رزرو وقت مشاوره کنید.

  30. ابوالفضل امیری گفته:

    درود وقت بخیر تو این دورو زمونه با این پیشرفت گوشی مترجم آدمه دیگه چرا زبان باید کلاس فلان بلد باشیم اگه اینجوری که اونا میخوان شاگرد اول کلاس باز میخوان که در این صورت مثل ما راننده نمیشدن در کل دادش گلم شانس‌های بالا را که ندارم ولی کار با لیفتراک و جرثقیل و کامیون و.. اینارو دارم میشه واسه من کاری بکنی مرسی

    • مدیر گفته:

      با درود و احترام
      ممنون از دیدگاه شما ولی برای برقراری ارتباط با کارفرما یا همکاران نمی توان از گوشی استفاده کرد. نیاز به ارتباط برقرار کردن دارید.

    • حبیب گفته:

      سلام داداش، ی زمانی راننده ها سطح سوادشان پایین بود، الان بیشتر راننده ها لیسانس دارند، ی تعدادی هم دیپلم، الان اتفاقا راننده ای که سطح سوادش کم باشه خیلی کم شده،برعکس قدیم شده.

    • مدیر گفته:

      با درود و احترام
      اقامت کاری تا سن ۴۴ سال امکان پذیر است. شما از روش های سرمایه گذاری و ثبت شرکت و خرید ملک می توانید اقدام کنید.

  31. Majid گفته:

    باعرض سلام
    بنده دارای لیسانس مهندسی عمران دارای یک فرزند و مدرک پایه یک و هوشمند و سلامت هوشمند وتجربه کار با بنز تک وجفت و ایسوزو رادارم،با چه هزینه ای میتوانم به کانادا یا آلمان مهاجرت کنم
    باتشکر

    • مدیر گفته:

      با درود و احترام
      شرایط خوبی دارید. برای اطلاع از هزینه ها لطفا با مشاورین مجموعه تماس بگیرید.

  32. مجید گفته:

    درود و احترام خدمت دوستان .
    بنده گواهینامه پایه ۱ و ۲ ندارم اما ۲ سال سابقه کار دارم با توجه به این که پدر خودم کامیون دار و راننده ترانزیت هستن.
    با توجه به تحقیقاتی که کردم گویا بعد از اینکه برای کار به کشوری مهاجرت میکنیم باید باز هم در اون کشور اقدام به دریافت گواهینامه کنیم و گواهینامه خودمون نیاز نیست.
    من الان ۲۲ سال سن دارم،خواستم ببینم بدون گواهینامه پایه ۱ میشه مهاجرت کرد و تو همون کشور مدارک لازم رو گرفت و شروع به کار کرد یا نه؟

    امید وارم منظورمو رسونده باشم،مچکرم اگر راهنمایی کنید

    • مدیر گفته:

      با درود و احترام
      برای مهاجرت از طریق رانندگی در هر صورت به گواهینامه نیاز دارید. با توجه به شرایط سنی که دارید پیشنهادات بهتری برای شما داریم. لطفا برای راهنمایی بیشتر تماس بگیرید.

  33. سعید گفته:

    با سلام
    راننده ترانزیت هستم با شش سال سابقه کار و دارای گواهینامه بین الملل
    ۳۵ سالمه متاهل و دارای دو فرزند
    آیا میتونم با خانواده به کشور هلند به عنوان راننده سنگین مهاجرت کنم ؟ لطفا مختصری از شرایطش بفرمایید
    ممنون

    • مدیر گفته:

      با درود و احترام
      شرایط سنی خوبی دارید. سابقه کاری، سطح زبان و موارد دیگه ای باید بررسی شود. لطفا با مشاوران مجموعه تماس بگیرید.

  34. روح الله گفته:

    سلام‌ ۴۰ سالمه گواهی نامه پایه یک دادم ۱۴ سال پیش گرفتم ، دیپلم دارم متاهل با ۲ بچه ، میشه راهنماییم کنین؟؟

    • مدیر گفته:

      با درود و احترام
      شرایط سنی و سابقه کاری خوبی دارید. برای بررسی دقیق شرایط با مشاوران مجموعه تماس بگیرید.

      • بنیامین زرینی گفته:

        راننده پایه یک حدود ۱۰ سال سابقه پایه یک سابقه کار با اوتوبوس و کامیون ؛ سواد:سیکل
        سن:۴۵سال متاهل دارای دو فرزند

        • مدیر گفته:

          با درود و احترام
          برای مهاجرت از طریق رانندگی نیاز به مدرک دیپلم و بالاتر دارید. در صورت نیاز به راهنمایی بیشتر تماس بگیرید.

  35. رعوف گفته:

    سلام
    برای توضیحات بیشتر من ۳۵ سال سن دارم لیسانس شهرسازی دارم.. مشغول کار در شرکت نفت و مجوز حمل مواد خطرناک دارم و سابقه کاری در شرکت نفت در ایران و داری هوشمندراننده..که بعنوان شغل راننده هستش..مجرد هستم.. و اقدام به گرفتن گواهی بین المللی کردم.. دارای مهارت فنی تاسیسات سرمایشی هم هستم از فنی حرفه ای آیا کمکی برای مهاجرت برای من میشه ممنون از شما.. از تجربه که درارین رو برای ما می زارین.. ✋

    • مدیر گفته:

      با درود و احترام
      شرایط شما نیاز به بررسی دقیق تر دارد. برای این مهم با مشاوران مجموعه تماس بگیرید.

  36. محمد اقتداری گفته:

    درود به همگی اینجانب محمد اقتداری هستم راننده تریلر هستم انواع ماشین الات سنگین ..جویای کار در خارج از کشور ..لطفا راهنماایی کنید..سپااسمندم

      • احسان عباسیان گفته:

        سلام وقت بخیر بنده راننده پایه یک راننده جرثقیل هستم میخواستم ببینم به کدوم کشور ها میتونم مهاجرت کنم زبان هیچ کشوری بلد نیستم

        • مدیر گفته:

          با درود و احترام
          برای مهاجرت به هر کشوری نیاز به دانستن زبان کشور مقصد دارید. برای راهنمایی بیشتر تماس بگیرید.

  37. رسول گفته:

    سلام
    ۳۷ساله هستم و گواهینامه پایه یکم دارم و مدرک تحصیلیم دیپلم ریاضی هستش آیا با چنین شرایطی میشه برم کشور خارجه مشغول بشم و همسر و فرزندانم رو ببرم باخودم ؟؟

  38. محمدرضا گفته:

    سلام وقت بخیر . بنده مدرک تحصیلی فوق لیسانس مهندسی صنایع دارم و مدرک پایه یک رو هم دارم . سن بنده ۴۵ سال و متاهل هستم و همسرم هم کاردان علوم آزمایشگاهی هست و یک فرزند دختر دارم . در زمینه مدیریت لجستیک فعالیت داشتم . آیا امکان مهاجرت با شغل رانندگی پایه یک در کانادا و یا آمریکا وجود دارد؟

    • مدیر گفته:

      با درود و احترام
      شرایط و راه های متفاوتی برای مهاجرت وجود دارد. برای اطلاعات بیشتر با مشاوران ما تماس بگیرید.

  39. هادی صلاحی ابراهیم سرایی گفته:

    با سلام و وقت بخیر
    بنده راننده پایه یکم هستم لطفا در خصوص مهاجرت ب کشورهای پذیرنده راهنمایی بفرمایید.
    با تشکر

    • مدیر گفته:

      با درود و احترام
      خیر متاسفانه از طریق رانندگی امکان اقدام نداریم ولی در صورت داشتن توان مالی خوب روش های دیگری وجود دارد. در صورت تمایل برای راهنمایی بیشتر تماس بگیرید.

  40. مهدی رستم زاده گفته:

    سلام وقت بخیر
    من راننده پایه یکم هستم و قصد دارم
    در کشورهای خارجه مشغول کار شوم و مدرک تحصیلی نهم است

    • مدیر گفته:

      با درود و احترام
      برای مهاجرت از طریق رانندگی باید مدرک دیپلم داشته باشید. لطفا برای راهنمایی بیشتر تماس بگیرید.

  41. پیمان پورعلی درخشان گفته:

    با سلام و عرض ادب.راننده پایه یک هستم با تمام مدارک بین المللی برای کار در خارج از کشور♦️۰۹۳۷۲۷۴۰***♦️

    • محمد علی صمیمی گفته:

      با عرض سلام و احترام خدمت شما
      بنده یک راننده پایه یک تریلی هستم که حدود ۱۶ سال سابقه کار با تریلی ترانزیت را دارم و اکثر کشورهای اطراف ایران را به صورت ترانزیت رفتم
      و الان خیلی دوست دارم که مهاجرت کنم و به عنوان یک راننده ترانزیت در کشورهایی که نیاز دارند مشغول به کار بشم
      متاسفانه سرمایه ی زیادی ندارم
      و می‌خواهم ببینم آیا شرکت‌هایی هستن که ما را به استخدام خود در آورند و بعدا که مشغول به کار شدیم هزینه ای که برای ما کردند را از روی حقوقمان کسر کنند
      ممنون میشم که راهنمایی کنید و راه حلی برایم نشان دهید
      با تشکر صمیمی

      • مدیر گفته:

        با درود و احترام
        سپاس از پرسشی که پرسیدید. متاسفانه امکان اقدام به این صورت که شما می فرمایید وجود ندارد و باید برای کاریابی هزینه هایی که از داخل کشور برای شما می شود را پرداخت کنید. چون مراحل کاریابی و استخدام شما برای موسسه دربرگیرنده هزینه های زیادی است. در صورت نیاز به راهنمایی بیشتر تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *