مهاجرت راننده پایه یک به آلمان

آلمان یکی از کشورهای پیشرفته اروپایی است و هر ساله افراد زیادی به این کشور مهاجرت می‌کنند. در این کشور فرصت‌های شغلی زیادی برای افراد وجود دارند. افرادی که در آلمان کار می‌کنند از رفاه نسبتا خوبی برخوردارند. برای مهاجرت به این کشور شیوه‌های مختلفی وجود دارد که یکی از متداول‌ترین راه‌ها، مهاجرت از طریق کار است. آلمان هرساله مهاجرین زیادی را که در مشاغل مختلف مشغول به کار هستند جذب می‌کند. افراد بسیاری به دنبال مهاجرت راننده پایه یک آلمان هستند. شغلی مهم که شرایط مناسبی برای متقاضیان فراهم می‌کند.

راننده پایه یک یکی از مشاغل مهم به حساب می‌آید. چرا که این افراد می‌توانند در زمینه‌های مختلف از جمله آتش‌نشانی، جمع آوری زباله، حمل و نقل و مسافربری، ساخت و ساز و سایر بخش‌ها کار خود را آغاز کنند. به عبارت دیگر، راننده پایه یک می‌تواند در زمینه‌های مختلف ترابری مشغول به کار شود. رانندگان پایه یک نقش بسزایی در اقتصاد کشور ایفا می‌کنند.

فهرست مطالب

بازار کار و نرخ اشتغال راننده پایه یک در آلمان

آلمان یکی از مهاجرپذیرترین کشورهای اروپایی به حساب می‌آید. مانند بسیاری از مشاغل، هر ساله این کشور رانندگان پایه یک را از سایر کشورهای جهان جذب و استخدام می‌کند. در حقیقت، بازار کار رانندگان پایه یک در آلمان بسیار گرم است. یکی از دلایل جذب نرخ بالایی از رانندگان پایه یک این است که آلمان مرکز اصلی حمل و نقل اروپا به حساب می‌آید. به همین دلیل در آلمان شاهد شبکه حمل و نقل پیشرفته‌ای هستیم. بر اساس آمار، سومین شبکه آزادراهی مدرن در جهان مربوط به آلمان است. در بیشتر مسیرها برای آزادراه‌های این کشور محدودیت سرعت وجود ندارد. از این رو می‌توان گفت که نرخ اشتغال و مهاجرت راننده پایه یک به آلمان بسیار بالا است.

حقوق و درآمد راننده پایه یک در آلمان

حقوق و درآمد فاکتور بسیار مهمی برای زندگی افراد است. به طور میانگین، رانندگان پایه در آلمان ماهانه مبلغ ۳۵۰۰ یورو را دریافت می‌کنند. میزان دریافتی حقوق بستگی به عوامل مختلفی از جمله شرکت، نوع کار (راننده اتوبوس، راننده حمل زباله، راننده آتش‌نشانی و…)، ساعت کاری و حجم کار دارد. برای مثال یک راننده کامیون به طور متوسط می‌تواند تا ۴۰۰۰ یورو در ماه درآمد داشته باشد.

شرایط استخدام و کاریابی راننده پایه یک در آلمان

آلمان نیز مانند بسیاری از کشورهای دیگر، برای استخدام راننده پایه شرایط و قوانینی دارد. ابتدا فرد متقاضی باید دارای گواهینامه رانندگی معتبر مورد تایید اروپا باشد. او باید مجوزهای لازم و قانونی را برای رانندگی با یک وسیله خاص اتخاذ کند. به لحاظ تحصیلی بهتر است که فرد متقاضی حداقل دارای مدرک دیپلم باشد. زیرا در حال حاضر بسیاری از رانندگان پایه یکی که در آلمان مشغول به کار هستند، حداقل دارای مدرک دیپلم هستند.

وظایف راننده پایه یک در آلمان

راننده پایه یک با توجه به موقعیت شغلی‌ خود وظایف مختلفی دارد. برای مثال، فردی که راننده اتوبوس است باید بر اساس زمان‌های تعیین شده و طبق برنامه ایستگاه‌های مورد نظر را طی کند. یا راننده حمل زباله باید بر اساس زمان‌های تعیین شده زباله‌ها را از سطح شهر جمع‌آوری کند و به محل بازیافت تحویل دهد. در کل، یک راننده پایه یک باید متعهد و وقت‌شناس باشد.

بهترین شهرها برای شغل رانندگی پایه یک در آلمان

آلمان یکی از کشورهای مدرن و پیشرفته اروپایی به حساب می‌آید. این کشور به نوعی شاهراه ورود به بسیاری از کشورهای اروپایی به حساب می‌آید. از این رو، صنعت حمل و نقل آن از اهمیت بسزایی برخوردار است. رانندگانی که پایه یک دارند می‌توانند در شهرهای مکلنبورگ، هامبورگ، تورینگن، بادن-وورتمبرگ و شلسویگ-هولشتاین مشغول به کار شوند. به طور کلی، رانندگی پایه یک یکی از مشاغل مورد نیاز آلمان به حساب می‌آید.

شرایط مهاجرت راننده پایه یک به آلمان

اگر شما دارای گواهینامه پایه یک هستید و قصد مهاجرت به آلمان را دارید، باید در کنار آن از شرایط مورد نیاز برای مورد به این کشور آگاه باشید. در ابتدا آلمان به شما اجازه می‌دهد که به منظور انتقال گواهینامه تجاری‌ خود وارد این کشور شوید و سپس می‌توانید اقدام به گرفتن ویزای کار آلمان کنید. و برای گرفتن ویزا شما به نامه شغلی نیاز خواهید داشت. نیازی نیست که دوره آموزشی خاصی را بگذرانید، در صورت داشتن سابقه کافی و گواهینامه پایه یک می‌توانید کارتان را در آلمان آغاز کنید.

سطح تحصیلات

برای مهاجرت راننده پایه یک سطح تحصیلی خاصی در نظر گرفته نشده است. اما بر اساس آمار، بیشتر راننده‌های پایه یکی که در حال حاضر در آلمان مشغول به کار هستند، حداقل مدرک تحصیلی دیپلم دارند. به همین دلیل بهتر است که شما برای مهاجرت حداقل مدرک دیپلم داشته باشید.

مدرک زبان

اگر قصد دارید که به عنوان راننده پایه یک در آلمان فعالیت کنید و ویزای کاری بگیرید، حتما زمان آلمانی را تا سطح B1 یاد بگیرید. یکی از شرایط لازم مهاجرت کاری و گرفتن ویزا برای رانندگان پایه یک داشتن این مدرک زبانی است.

سابقه کار

داشتن سابقه کار می‌تواند به شما در اخذ ویزای کاری و یافتن شغل کمک کند. زیرا بسیاری از شرکت‌ها در آلمان تمایل دارند که رانندگانی را استخدام کنند که سابقه کاری دارند. اما این بدان معنا نیست که افرادی که تازه گواهینامه پایه یک گرفته‌اند، نتوانند مهاجرت کنند. این افراد نیز می‌توانند در ابتدا رزومه کار را به شرکت‌های ترابری بفرستند، زیرا آلمان هر ساله رانندگان زیادی را استخدام می‌کند.

شرایط سنی

همه افراد بالای ۱۸ سال که دارای گواهینامه پایه یک هستند می‌توانند برای مهاجرت کاری اقدام کنند. برای افرادی که بالای ۴۵ سال دارند، در ابتدا حقوق پایه در نظر گرفته می‌شود تا میزان حقوق بازنشستگی آنها تعیین شود.

مدارک مورد نیاز برای دریافت ویزای کار راننده پایه یک آلمان

راننده پایه یک باید مدارک زیر را داشته باشد:

  • داشتن گواهینامه پایه یک بین المللی
  • نامه شغلی
  • داشتن مدرک زبان آلمانی سطح B1
  • در صورت داشتن سابقه کار، ترجمه بیمه

مهارت‌های مورد نیاز راننده پایه یک

یک راننده پایه یک، باید علاوه بر داشتن گواهینامه، مهارت‌هایی نیز داشته باشد. برای مثال، او باید توانایی رانندگی در شب را داشته باشد. او نیاز دارد که از مهارت‌های ارتباطی خوبی برخوردار باشد. او باید به خوبی با قوانین راهنمایی و رانندگی کشوری که در آن فعالیت دارد، آشنا باشد. همچنین او باید درباره بخش‌های فنی ماشین سنگین نیز اطلاعاتی داشته باشد.

در پایان

 اِلو ویزا با مجوز رسمی از وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی همراه شماست. برای دریافت مشاوره و آگاهی از شرایط ویژه مهاجرتی می توانید با شماره های موجود در وب سایت تماس حاصل فرمایید. همچنین می توانید از طریق وب سایت وقت مشاوره بگیرید و منتظر تماس مشاوران ما باشید.

92 دیدگاه برای “مهاجرت راننده پایه یک به آلمان

  1. مجتبی علیزاده گفته:

    سلام راننده پایه یک بامهارت بالای
    حرفه ای هستم و میخواهم در یکی از کشورهای نیازمند
    راننده پایه ۱یک مشغول به کار بشوم،
    مکالمه زبان ترکی استانبولی، آذری، فارسی و ترکی در حد خیلی عآلی نیز بلد هستملطفأ راهنمایی بکنید

  2. پیمان خدادادی گفته:

    درود فراوان دارای ۱۰سال سابقه رانندگی ماشین سنگین وبیمه دارم سنم۴۱متاهلم دارای ۲فرزندپسر۱۲سال ودختر۹سال و علاقه مهاجرت به آلمان دارم و متاسفانه مدرک زبان هم در حال حاضر ندارم

    • مدیر گفته:

      با درود و احترام
      پایه یک لهستان اقدام می کنیم. برای بررسی دقیق تر شرایطتون لطفا از سایت وقت مشاوره بگیرید.

  3. علی براتزاده گفته:

    سلام دارای گواهینامه پایه یک هستم مدت ۱۲سال راننده اتوبوس بین شهرها بودم و۱۰سال راننده تریلی کشنده بودم جمعا ۲۲سال سابقه کار دارم میخوام برای رانندگی به آلمان برم لطفا راهنمایی کنید ممنون میشم

    • مدیر گفته:

      با درود و احترام
      در صورت داشتن سن کمتر از ۴۷ سال امکان اقدام برای شما داریم. برای راهنمایی بیشتر تماس بگیرید.

  4. سعیدقهرمانی گفته:

    راننده پایه یکم مدارکم تکمیل آماده همکاری ومهاجرت پنجاه سالمه ۱۵سال سابقه کار با تریلی وانواع ماشین سنگین دارم هفت سال صادرات کارکردم وممنون ازشما متشکرم

    • مدیر گفته:

      با درود و احترام
      متاسفانه ما تا ۴۷ سال اقدام می کنیم. برای راهنمایی درباره سایر روش های مهاجرتی با ما تماس بگیرید.

  5. پاشا گفته:

    سلام وقت بخیر،
    راننده اتوبوس بین شهری با۱۰سال سابقه کار هستم،قبلاهم سابقه کاربا کمپرسی و۱۰چرخ ،واتوبوس واحد هم داشتم،میشه راهنمایی بفرمایید چگونه میشه در اونجا مشغول به کارشد

  6. فرید گفته:

    سلام بنده دارای گواهینامه پایه ۱ و دارای سابقه کار ۱۰سال آتش نشانی و دارای مدرک زبان B2 و ۳۴سال سن دارم، متاهل و دارای ۱فرزند ۹ساله هستم. چگونه می‌توان اقدام کرد؟

    • مدیر گفته:

      با درود و احترام
      شرایطتون مناسب است و برای لهستان برای شما اقدام می کنیم. برای راهنمایی بیشتر تماس بگیرید.

  7. ایمان گفته:

    راننده پایه یک هستم با سابقه چهارده سال اماده همکاری در کشور المان هستم مدرک تحصیلی فوق دیپلم برق صنعتی هستم

    • محمد گفته:

      سلام دارای گواهینامه پایه یک جرثقیل-لیفتراک-تراکتور و گریدر هستم لطفا راهنمایی کنید جهت آلمان.

      • مدیر گفته:

        با درود و احترام
        در حال حاضر راننده دارای مدرک پایه ۱ برای لهستان اقدام می کنیم، برای اطلاعات تکمیلی باید مدارک شما بررسی شود. لطفا تماس بگیرید.

  8. محمد گفته:

    سلام عرض ادب،واسه رانندگی پایه۱آیاشرط سنی هم ملاک هست؟مثلا۴۵سال به بالا می‌تونه بدون سابقه کار ویزا بگیره؟

  9. عبدالبصیر کسلخه گفته:

    سلام راننده پایه یک هستم سن ۳۳ و ۱۰ سال سابقه آشنایی با تمام ماشین ها لطفا راهنمایی کنین که اگه شرایط جور باشه ویزا بگیرم و آماده کار هستم متاهل و دارای فرزند یک پسر ۲ ساله شرایطم خوبه برای رفتن

  10. سعید تیموری گفته:

    سلام سعید هستم راننده تریلی تانکر سوخت (گاز مایع ،بنزین،نفتا،گازوییل…)سن ۳۸ سال اگه واقعا شرایط همینه اماده خروج هسم ممنون

    • مدیر گفته:

      با درود و احترام
      شرایط سنی، تحصیلی و زبانی شما باید بررسی بشود. لطفا با مشاوران ما تماس بگیرید.

  11. الیاس گفته:

    سلام. وقت تون بخیر. من ۳۸ سالم هست. دیپلم کامپیوتر دارم و راننده پایه یک هستم با ۱۳ سال سابقه راننده با تریلی و اتوبوس. ممنون میشم راهنماییم کنید.

    • مدیر گفته:

      با درود و احترام
      شرایط سنی خوبی دارید. قابلیت اقدام با پایه یک وجود دارد. برای اطلاعات بیشتر با مشاوران ما تماس بگیرید.

  12. یحیی زارعی گفته:

    با سلام و وقت بخیر.من گواهینامه پایه یک و دارای لیسانس و مدرک زبان انگلیسی گردشگری و ۴۲ سال سن دارم.میتونم به عنوان راننده در آلمان مشغول به کار شوم.ممنون

    • مدیر گفته:

      با درود و احترام
      بله شرایط سنی مناسبی دارید. باقی شرایط شما نیاز به بررسی دارد. لطفا با مشاوران ما تماس بگیرید.

  13. فرهاد گفته:

    من ۵۳ سالمه و راننده پایه یک هستم با سابقه حدود ۱۹ سال سابقه بیمه تأمین اجتماعی و دارای مدرک دیپلم ریاضی نظام قدیم راننده مستقل هستم خویش فرما، آیا شرایط مهاجرت را به کشور آلمان دارم؟

    • مدیر گفته:

      با درود و احترام
      با توجه به شرایط سنی و همچنین حوزه شغلی شما امکان کاریابی از ایران نیست. بهترین روش برای شما روش های مانند خرید ملک، سرمایه گذاری و … است. البته توجه داشته باشید دریافت اقامت آلمان از طریق خرید ملک امکان پذیر نیست ولی چند کشور اروپایی دیگر این امکان را دارند. لطفا برای راهنمایی بیشتر تماس بگیرید.

  14. Aboozar Rastegar گفته:

    با سلام ،تقاضا دارم که کمکم کنید از این شرایط کاری خلاص بشوم و درکشوری مثل آلمان یا انگلستان و یا ….کار کنم .
    ۱۹ سال سابقه فعالیت رانندگی .
    پایه یک ۱۶ سال .
    لیسانس مدیریت دولتی هستم .
    منتظر تماس شما هستم .

    • مدیر گفته:

      با درود و احترام
      بله قطعا شرایط اعزام به اروپا وجود دارد ولی جزییات و شرایط شما باید بررسی شود. بامشاوران ما تماس بگیرید.

    • احمد گفته:

      سلام من قصد مهاجرت دارم فرهنگی هستم ۴۰ ساله
      در هنرستان رشته جوشکاری تدریس میکنم
      دنبال شرایطی هستم برای مهاجرت آسان با خانواده

  15. علی گفته:

    سلام
    من ۲۷ سالمه گواهینامه پایه یک و مدارکم‌تکمیله
    حدود ۱۱ سال شاگرد تریلی بودم با ماشین های قدیمی و جدید
    خیلی وقته دنبال اینم ک برم کشوری دیگه ولی چون آشنایی نداشتم ک معرفیم کنه نتونسم برم شما اگر میتونید راهنمایی کنید تا مهاجرت کنم ممنون

  16. ابوالفضل گفته:

    سلام شما نوشتید که بالای ۱۸ سال که دارای گواهینامه پایه یک هستند! توی ایران حداقل باید ۲۵ سال سن داشته باشی برای پایه یک! میشه یکم واضح تر بگید لطفا مثلا منی که ۲۲ سال دارم سابقه رانندگی هم دارم ولی گواهینامه نه امکانش هست اونجا بگیرم؟

  17. علیرضا گفته:

    سلام وقت بخیر من ۴۲سالمه ۱۶سال سابقه کار رانندگی با ماشین سنگین دارم. یکی از دوستانم پیشنهاد کار در آلمان رو بهم داده و گفت شرکتشون دعوت نامه میده برای رانندگی… آیا نیاز راننده پایه یک در آلمان درسته یا شایعه شده

    • مدیر گفته:

      با درود و احترام
      شایعه نشده و واقعا کشور آلمان در بیشتر مشاغل کمبود نیروی کار دارد. توجه داشته باشید برای دریافت ویزا و اقامت آلمان مهم ترین کار دریافت دعوت نامه کاری است. اگر امکان موردی که گفتید هست حتما اقدام کنید.

  18. آرزو گفته:

    سلام،خانم ۴۳ ساله،دارای مدرک کارشناس مامایی دارای مطب با سابقه ۱۶ سال،هستم.زبان انگلیسی در حد advance.از طرفی چند ماه است گواهینامه پایه یک گرفته ام.بهترین راه مهاجرت من از کدام طریق است؟با تشکر

    • مدیر گفته:

      با درود و احترام
      با توجه به شرایط برای جاب آفر مرتبط با سابقه کاری شما می‌توان برای کشور انگلیس اقدام داشته باشید. برای اطلاعات بیشتر با مشاورین ما تماس بگیرید.

  19. علی گفته:

    با سلام بنده ۲۶ سالمه با مدرک لیسانس هستم گواهینامه پایه یک ام رو تازه گرفتم درواقع سابقه کاری ندارم میتونم اقدام به گرفتن ویزا بکنم؟ و از کجا باید شروع کنم؟

    • مدیر گفته:

      با درود و احترام
      در حال حاضر شرایط اعزام راننده به آلمان فراهم نشده است اما در دست اقدام داریم. لطفا برای در اینکه در جریان برنامه مهاجرت رانندگان باشید اینستاگرام ما رو دنبال کنید. در صورت فراهم شدن شرایط از طریق اینستاگرام و وب سایت اطلاع رسانی می کنیم.

  20. مهدی گفته:

    مهدی هستم
    راننده پایه یکم دیپلم دارم دارم برای زبان المانی کلاس میرم ۴۰ سالمه ۱۷ سال سابقه کار دارم لطفا راهنمایی میکنید

    • مدیر گفته:

      با درود و احترام
      در حال حاضر شرایط اعزام راننده به آلمان فراهم نشده است اما در دست اقدام داریم. لطفا برای در اینکه در جریان برنامه مهاجرت رانندگان باشید اینستاگرام ما رو دنبال کنید. در صورت فراهم شدن شرایط از طریق اینستاگرام و وب سایت اطلاع رسانی می کنیم.

  21. اصغر گفته:

    با سلام وخسته نباشید
    من در حدود ۲۳سال راننده اتوبوس بیررون شهری کار میکنم
    میخواستم بدونم با سن ۵۴سالگی میتونم برای کار در المان اقدام کنم
    ممنـــــــــون

    • مدیر گفته:

      با درود و احترام
      شرایط و جزئیات در آینده اعلام خواهد شد و بخاطر محدودیت ظرفیت پیج اینستاگرام موسسه رو دنبال کنید تا در جریان باشید.

    • مدیر گفته:

      با درود و احترام
      جاب آفر رانندگان ظرفیتش پر شده و در آینده نزدیک اطلاع رسانی خواهد شد. لطفا جهت اطلاع پیج اینستاگرام ما را دنبال کنید.

  22. مهدی گفته:

    سلام
    وقت بخیر
    کارشناسی ایمنی صنعتی و ۱۳ سال سابقه کار در آتش نشانی شرکت نفت رو دارم به شکل رسمی .پایه یکم رانندگی دارم .آموزش آتش نشانی رو توسط شرکت فالک هلند در ایران پشت سر گذاشتم و مدرک دارم .زبان آلمانی رو هیچ آشنایی ندارم باهاش .متاهل و داری یک فرزند هستم .آیا شرایط مناسبی برای مهاجرت به آلمان دارم به لحاظ تخصصی؟

  23. کاوه گفته:

    سلام ۴۰سالمه ۱۴ساله راننده پایه یک هستم دیپلمه مکانیک دارم دیگه خسته شدم از رانندگی بی ارزش تو ایران امکان داره برام المان برای رانندگی

    • مدیر گفته:

      با درود و احترام
      متاسفانه فعلا ویزای رانندگان رو کار نمیکنیم، میتونید از طریق رشته های غیر تخصصی مثل کمک پرستاری اقدام بفرمایید. برای راهنمایی بیشتر تماس بگیرید.

  24. حسن گفته:

    سلام من ۴۱ سالمه لیسانس حسابداری دارم هم ۱۱ سال سابقه رانندگی با اتوبوس دارم و هم مدرک جوشکاری بین المللی دارم متاهل ودارای دو فرزند هستم آیا میتوانم به آلمان برای کار مهاجرت کنم؟

    • مدیر گفته:

      با درود و احترام
      شما می توانید از روش های غیر تخصصی برای مهاجرت استفاده کنید. به عنوان مثال کمک پرستاری آلمان؛ بعد از اتمام قراردادتون وارد رشته تخصصی خودتون بشید
      لطفا برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره های شرکت ما تماس داشته باشید.

  25. یوسف گفته:

    با سلام من ۴۴سالمه تازه پایه یک گرفتم ولی شغل اداری دارم با بیست سال سابقه کار میتونم به عنوان راننده برا المان

    • مدیر گفته:

      با درود و احترام
      فعلا خدمات ویزای رانندگان رو کار نمی کنیم، ممکنه از سال آینده مجددا اقدام داشته باشیم. پیج اینستاگرام موسسه رو فالو کنید تا در صورت باز شدن مسیر مهاجرتی اطلاع داشته باشید.

  26. امیررضا گیلان شاهی گفته:

    من ۱۰ساله تو اتوبوسرانی ارومیه مشغول به کار هستم تو ایران به راننده اصلا ارزش قائل نیستند راننده رو زیر به چشم ی آدم بی ارزش نگاه می کنند منم اگه بشه مهاجرت کنم خیلی عالی میشه…واقعا دیگه خسته شدم

    • مدیر گفته:

      با درود و احترام
      اینطور فکر نکنید. رانندگان قشر زحمتکش و محترم جامعه هستند. امیدواریم شرایطی پیش بیاد که رانندگان عزیز برای درآمد مناسب مجبور به مهاجرت نشوند.

  27. Nik گفته:

    سلام، فوق لیسانس ژنتیک دارم، سابقه کار تو آزمایشگاه دارم، سه سال پیش زبان آلمانی رو تا B2 خوندم اما آزمونش شرکت نکردم، بهترین گزینه برای مهاجرت کاری من رانندگی هست یا راههای بهتری هم هست؟؟

  28. محسن رسولیان گفته:

    ۴۷ سالمه راننده پایه یک تریلی فنی درحد مکانیک دیپلم زبان انگلیسی درحد نیاز بلدم منو راهنمایی کنید برای کار درآلمان متشکرم

    • مدیر گفته:

      با درود و احترام
      با توجه به محدود بودن ظرفیت جذب نیرو در آلمان لطفا برای راهنمایی بیشتر تماس بگیرید.

    • محمدرضا گفته:

      سلام درود برشما ۴۳سن دارم راننده پایه یک با۱۹سال سابقه دیپلم هم دارم یک دعوت نامه کاری مرتبط باشغلم دارم ،باید برای رفتن تمکن مالی وگردش حساب ارائه بدم

      • مدیر گفته:

        با درود و احترام
        معمولا برای ویزاهای کاری نیاز به ارائه تمکن مالی نیست. برای اطمینان در مورد مدارکتون با سفارت تماس حاصل نمایید.

  29. محمد گفته:

    سلام راننده پایه یک با ۸ سال سابقه کار با تریلی با مدرک دیپلم . باید از کجا شروع کنم واسه مهاجرت

  30. لطفی گفته:

    بادرودوخسته نباشی:راننده پایه یک هستم واقعاکارکردن بااین وضعیت وشرایط اقتصادی مملکت وبی احترامی درحق راننده دراین جامعه خسته ام.لطفاراهنمایی

    • مدیر گفته:

      با درود و احترام
      آلمان مقصد مناسبی برای شماست. در صورتی که سن شما کمتر از ۴۵ سال باشه مسیر های آسانی برای شما داریم. لطفا تماس بگیرید.

      • محمد ریگی گفته:

        سلام. راننده پایه یک هستم سی و هشت سالمه با سیزده سال سابقه و دیپلمه هستم برای مهاجرت به آلمان یا هر کشور دیگه ای که به حق و حقوق راننده احترام بذارن لطفاً بهم راهنمایی کنید. ممنون.

          • حسین ایگدر گفته:

            سلام…حسین هستم راننده پایه یکم ۴۶سالمه و۲۱سال سابقه کار با ماشین سنگین دارم آیا من برای مهاجرت به آلمان میتونم اقدام کنم..واسه مدرک زبان B1میخوام اقدام کنم آیا شانسی دارم یا نه؟ممنون میشم راهنمایی کنین

          • مدیر گفته:

            با درود و احترام
            با توجه به شرایط سنی و زمانبر بودن پروسه زبان و اخذ مدرک زبان در این زمینه اقدامی نمی توانید داشته باشید ولیکن می توانید از طریق سرمایه گذاری اقدام کنید.

  31. حسین اذرایش گفته:

    سلام. حسین هستم یک راننده. من دیگه واقعا ایران نمیتونم رانندگی کنم. فقط میخوام برنامه مهاجرتم ردیف بشه و فعالیت خوبی داشته باشم تو کشور زیبای آلمان.

    • مدیر گفته:

      با درود و احترام
      ما شما را درک می کنیم. انتخاب محل زندگی حق هر انسانی است. برای دریافت مشاوره و راهنمایی در این زمینه با ما تماس بگیرید.

  32. یوسف درخشان گفته:

    درود راننده ۴۰ ساله دارای مدرک لیسانس مترجمی زبان انگلیسی و متاهل با یه فرزند ۴ ساله و همسرم تو کار پوست مو و زیبایی بدون مدرک مرتبط زبان المانی کار نکردم امیدی هست برای مهاجرت به المان؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *