پردرآمدترین مشاغل در انگلستان

یکی از مهاجرپذیر‌ترین کشور‌های دنیا انگلستان است. وجود فرصت‌های شغلی در کنار طبیعت فوق العاده موجب شده تا بسیاری از افراد تمایل داشته باشند، شانس خود را برای مهاجرت به انگلستان امتحان کنند. برای مهاجرت کاری به کشور انگلستان بهتر است با پردرآمدترین مشاغل در انگلستان آشنا باشید. در این مطلب شغل های پردرآمد انگلیس را معرفی خواهیم کرد. در ادامه همراه ما باشید.

فهرست مطالب

معرفی پردرآمدترین مشاغل در انگلستان

جراح

در کشور انگلستان مانند بسیاری از کشورهای جهان بالاترین حقوق و دستمزد متعلق به جراحان است. در این بین جراح‌های متخصص قلب، مغز و اعصاب در کنار عروق بالاترین درآمد ممکن را کسب می‌کنند. از آنجایی که این شغل بسیار حساس است، در نتیجه باعث درآمد بالای آن شده است. بهتر است بدانید که به طور متوسط، جراحان بین ۲۰۰ تا ۳۰۰ هزار پوند در سال درآمد دارند.

دندانپزشکی

مردم به زیبایی خود بسیار اهمیت می‌دهند و امروزه سرویس‌های دندانپزشکی، بسیار مورد توجه قرار گرفته است. اگرچه در گذشته فقط برای موارد درمان به دندان پزشکان مراجعه می‌کردند، اما امروزه جنبه‌های زیبایی حسابی بازار دندانپزشکان را رونق داده است. دندانپزشکی در انگلستان به طور متوسط ۱۷۰ هزار پوند در سال درآمد دارد و یکی از پردرآمدترین مشاغل در انگلستان لقب گرفته است.

وکیل

انگلستان یکی از قانونمند‌ترین کشورهای اروپا و جهان به شمار می‌رود و ممکن است به دلایل مختلفی هر فرد دچار مشکلاتی در زندگی خود شود. هزینه وکلا در انگلستان کمی گران است و بر اساس آخرین آمار منتشر شده میانگین درآمد یک وکیل ۱۶۰ هزار پوند در سال است.

مدیر بازاریابی

حضور برندهای مطرح شناخته شده در کنار کارآفرین‌های نوپا باعث شده تا نیاز به مدیر بازاریابی در هر شغلی احساس شود. یک مدیر بازاریاب موفق به شرکت کمک خواهد کرد تا درآمد شرکت را به سطوح بالاتری برساند و این دقیقا همان چیزی است که تمام کسب و کارها به آن نیاز دارند.

پس اگر از روابط عمومی بسیار خوبی برخوردار هستید و تخصص لازم در زمینه بازاریابی را دارید، شغل مدیر بازاریابی گزینه بسیار جذابی است که پیش روی شما قرار دارد. میانگین درآمد مدیر بازاریابی در انگلستان ۱۶۰ هزار پوند در سال است.

متخصص بیهوشی

حضور متخصص بیهوشی در همه بیمارستان‌ها و مراکز درمانی انگلستان بسیار مهم است. پس در نتیجه مراکز بهداشت و درمان به دنبال جذب متخصصان بیهوشی حاذق هستند تا از این طریق نیازهای خود را برطرف سازند. متخصص بیهوشی یکی از پردرآمدترین مشاغل در انگلستان به شمار می‌رود و میانگین درآمد ۱۵۰ هزار پوند در سال است.

مدیریت مالی

تجزیه و تحلیل صورت‌های مالی به مدیران کمک خواهد کرد تا نقاط ضعف و قوت شرکت را شناسایی کرده و در جهت پیشرفت گام بردارند که سودآوری شرکت رشد کند. همچنین بسیاری از افراد دانش لازم برای سرمایه‌گذاری در بازارهای مالی را ندارند. شرکت‌های سرمایه‌گذاری زیادی وجود دارند که تمایل به استخدام یک مدیر مالی کاربلد دارند. میانگین درآمد مدیر مالی انگلستان ۱۴۰ هزار پوند در سال است.

خلبانی

خلبانی از شغل‌های بسیار جذاب به شمار می‌رود که جدا از طبقه اجتماعی بالای آن، درآمد خوبی نیز به خلبان‌ها خواهد رسید. خطوط هوایی انگلستان از شلوغ‌ترین خطوط هوایی جهان است و هزاران پرواز ورودی و خروجی از فرودگاه‌های این کشور به پرواز در می‌آیند. اگر شما خلبان هستید و یا به دنبال یادگیری حرفه‌ای هستید که بتوانید درآمد بالایی را کسب کنید، رشته خلبانی یک گزینه بسیار عالی است که پیش روی شما قرار دارد و متوسط درآمد خلبان‌ها در سال ۱۴۰ هزار پوند است.

پردرآمدترین صنایع در انگلستان

همان طور که می‌دانید، انگلستان یکی از کشورهای پیشتاز در بحث صنعتی شدن بوده است. این کشور توانسته به لحاظ صنعتی رتبه چهارم جهان را به خود اختصاص دهد. از جمله پردرآمدترین صنایع انگلستان می‌توان به صنعت آهن و فولاد این کشور اشاره کرد. هرساله انگلستان درآمد زیادی را از این طریق به دست می‌آورد. انگلستان همچنین در صنایعی مانند ماشین و هواپیماسازی، کشاورزی، صنعت ساختمانی، راهسازی، منسوجات و تولید مواد غذایی حرف‌های زیادی برای گفتن دارد.

مقاله پیشنهادی: ویزای کار انگلستان

پردرآمدترین مشاغل آزاد در انگلستان

کنترل کننده خطوط هواپیمایی

در هر ساعت هزاران پرواز در آسمان انگلستان انجام می‌شود. اگر کنترل‌ کننده خطوط هواپیمایی ارتفاع‌های مختلف و یا جایگاه مناسبی در آسمان برای هواپیما مربوطه تعیین نکنند، حادثه ناگوار پیش خواهد آمد. کنترل کننده خطوط هواپیمایی از جمله کارهای بسیار سنگین در انگلستان به شمار می‌رود، که نیازمند قبول مسئولیت بالایی است.

باید فردی متمرکز باشید تا به طور مرتب با خلبان‌ها گفتگو کنید و زمانی که آن‌ها از شما اجازه فرود خواستن بعد از بررسی‌های لازم اجازه تیک اف و یا فرود را بدهید. برای اینکه بتوانید شغل کنترل کننده خطوط هواپیمایی را در انگلستان به دست آورید، باید طی یک دوره سه‌ساله آموزش‌های لازم را سپری کنید و از سوی دیگر سطح زبان شما بسیار بالا باشد. کنترل کننده خطوط هواپیمایی در طی دوره آموزشی ماهانه در حدود ۱۲۰۰ پوند دریافت می‌کند و بعد از اتمام دوره آموزش این مبلغ به ۹ هزار پوند در ماه خواهد رسید و این شغل را می‌توان از جمله پردرآمدترین مشاغل آزاد در انگلستان به حساب آورد.

بازاریابی آنلاین

برخلاف بازاریابی کلاسیک که شما باید با مخاطب مورد نظر ارتباط برقرار کنید، در بازاریابی آنلاین وبسایت‌های بسیار زیادی حضور دارند که از شما درخواست دارند، محصول و خدمات و یا وبسایت آن‌ها را به مشتریان مورد نظر نشان دهید تا از این طریق میزان فروش در سطح بالایی قرار بگیرد.

برخلاف بازاریابی کلاسیک که شما باید مدارک مرتبط دانشگاهی را در اختیار داشته باشید، در بازاریابی دیجیتال نیاز به هیچگونه مدرکی نیست و باید در این زمینه خبره شده باشید. شرکت‌های زیادی تمایل به فعالیت با شما دارند. از آنجایی که این کار آنلاین است میزان درآمد متفاوت است. اما به طور کل یک فردی که به صورت آنلاین فعالیت بازاریابی را انجام می‌دهد، به طور میانگین ۲۵ الی ۴۵ هزار و ۵۰۰ پوند در سال درآمد دارد.

سئو وب سایت

سئو یکی از مشاغل پردرآمد بدون داشتن مدرک دانشگاهی است. امروزه رقابت میان کسب و کارها به سطح بالای رسیده و هر شرکتی به هر طریق تمایل دارد مشتریان را به سوی خود جذب کند. گوگل بزرگترین موتور جستجوگر در جهان است که بسیاری از مشتریان از طریق گوگل محصول مورد نظر خود را پیدا می‌کنند. شما اگر از دانش سئو برخوردار باشید، به راحتی می‌توانید با کسب و کارهای زیادی قرارداد ببندید و درآمد بسیار خوبی کسب خواهید کرد. به طور میانگین یک فردی که تخصص سئو دارد، ۲۵ الی ۵۰ هزار پوند در سال درآمد خواهد داشت.

آتش نشان

در انگلستان سلامت شهروندان بسیار حائز اهمیت است، از این‎رو سازمان آتش نشانی برای جذب نیروهای جدید سخت‌گیری بسیار بالایی از خود نشان می‌دهد. اما اگر تجربه آتش نشانی را دارید، بهتر است شانس خود را برای رسیدن به کشور مورد علاقه خود یعنی انگلستان امتحان کنید. بعد از اینکه تمایل خود برای آتش نشانی را نشان دادید، طیف وسیعی از تست‌های مختلف که نظیر هوش هیجانی و ارزیابی سلامت است از شما صورت خواهد گرفت. اگر مشکلی در این زمینه وجود نداشته باشد، می‌توانید به عنوان یک آتش نشان سالی ۵۰ هزار پوند درآمد داشته باشید.

مترجم

همانگونه که گفته شد شرکت‌های زیادی در انگلستان مشغول به فعالیت هستند. این شرکت‌ها برای اینکه بتوانند با مشتری‌های بین المللی خود ارتباط برقرار کنند، نیاز به مترجم مسلط دارند. اگر به زبان‌های رایج دنیا مسلط هستید، انگلستان گزینه بسیار خوبی است که می‌توانید آن را برای ادامه زندگی خود انتخاب کنید. میانگین درآمد یک مترجم در سال بالای ۳۰ هزار پوند است و یکی از پردرآمدترین مشاغل آزاد در انگلستان شناخته می‌شود.

مقاله پیشنهادی: شرایط کار در انگلستان

پردرآمدترین شهرهای انگلستان

لندن

پایتخت انگلستان به مرکز تجارت تبدیل شده است، که امروزه نیاز به نیروی کار در جنبه‌های گوناگون قابل رویت است. اگر قصد شما از سفر به انگلستان درآمد بالا است، لندن گزینه بسیار خوبی به شمار می‌رود. البته باید توجه کنید هزینه‌های زندگی در لندن در سطوح بسیار بالایی قرار دارد، پس در نتیجه شغل شما باید به گونه‌ای باشد که توان پرداخت هزینه‌ها را داشته باشید. از آنجایی که رقابت شغلی در لندن بسیار بالاست، در نتیجه برای گرفتن شغل مورد نظر رقبای زیادی از تمام نقاط جهان در کنار شما حضور دارند. پس با یک رزومه قوی شانس خود را برای این شهر امتحان کنید.

منچستر

این شهر توجه ویژه‌ای به هنر و تکنولوژی داشته است و در نتیجه اگر از افرادی هستید که در زمینه معماری، موسیقی، مدیا و اینترنت تخصص بالایی دارید، یک گزینه بسیار خوب برای مهاجرت به شمار می‌رود. یکی از بهترین نقاط قوت شهر منچستر، هزینه‌های پایین آن نسبت به سایر شهرهاست. از آنجایی که سرمایه‌گذاری یک امر تخصصی به شمار می‌رود، منچستری‌ها توجه ویژه‌ای به مدیران مالی دارند و فرصت‌های زیادی برای این شغل در این شهر وجود دارد. نرخ بیکاری در منچستر در سطح پایینی قرار دارد و شما اگر تخصص‌های لازم را در اختیار داشته باشید، شانس خوبی برای گرفتن شغل مورد نظر در انتظار شما قرار دارد.

بیرمنگام

صنایع و کسب و کارهای مختلف توجه ویژه به بیرمنگام داشتند و در نتیجه فرصت‌های شغلی بیشماری در بیرمنگام وجود دارد. همین امر باعث شده تا این شهر به یکی از مهاجرپذیر‌ترین شهرهای لندن تبدیل شود. این امر موجب شده تا تنوع فرهنگی بیرمنگام در رتبه دوم قرار بگیرد. توصیه ما به شما این است اگر قصد مهاجرت به انگلستان را دارید بین لندن و بیرمنگام بهترین انتخاب، بیرمنگام است چرا که میزان درآمد در این شهر همانند لندن است. خوب است بدانید که هزینه‌های زندگی در سطح پایینتری قرار دارد و در نتیجه می‌توان بیان کرد بیرمنگام یکی از پردرآمدترین شهر‌های انگلستان است.

ردینگ

یکی از هدف‌های اصلی هر مهاجری، کسب درآمد بالا در کشور مقصد است. لندن پایتخت کشور انگلستان از جمله شهرهایی به شمار میرود که هزینه‌های زندگی در آن بالا است. ردینگ در نزدیکی‌های شهر لندن قرار گرفته است و فاصله زمینی شهر ردینگ تا لندن کمتر از نیم ساعت است و اگر تمایل دارید در حوالی پایتخت اقامت داشته باشید، ردینگ گزینه بسیار خوبی است. شما می‌توانید در این شهر مشغول به فعالیت شده و درآمد خوبی نیز کسب کنید.

ساوتهمپتون

با توجه به بنادری که در ساوتهمپتون وجود دارد، گزینه بسیار خوبی برای بازرگان‌ها و افرادی است که در تجارت فعالیت دارند. امروزه ساوتهمپتون یکی از قطب‌های بازرگانی کشور انگلستان است و در نتیجه بازرگان‌های زیادی با تاجر‌های این شهر مراوده دارند. ساوتهمپتون یک گزینه بسیار خوب برای مهاجرت به شمار می‌رود و می‌توانید در این شهر درآمد بسیار خوبی کسب کنید.

گرانترین شهرهای انگلستان برای زندگی

وینچستر

احتمالاً از قرارگیری نام شهر وینچستر در رتبه گرانترین شهرهای انگلستان برای زندگی تعجب کرده‌اید، اما هزینه خرید یک واحد مسکونی در این شهر به طور میانگین ششصد و پنجاه هزار پوند است. این در حالی است که میانگین درآمد یک فرد در سال ۴۵ هزار پوند است. طبیعت فوق العاده، میزان جرم و جنایت در سطح پایین، مدارس و دانشگاه‌های عالی و از طرفی نزدیکی این شهر با لندن باعث شده تا مهاجرین توجه ویژه‌ای به این شهر داشته باشند و در نتیجه وینچستر را می‌توان به عنوان گرانترین شهر کشور انگلستان معرفی نمود.

آکسفورد

احتمالاً نام دانشگاه آکسفورد تا به حال به گوشتان خورده باشد، اما اکسفورد نام شهری است که دانشگاه معروف از جمله کمبریج در آن واقع شده است. معماری این شهر بسیار خارق العاده بوده و نظر هر فردی را به سوی خود جذب می‌کند. باید به این نکته اشاره کرد که، هزینه‌های زندگی در آکسفورد بسیار بالا است و شما برای خرید یک واحد مسکونی در حدود ۴۸۷ هزار پوند باید بپردازید. این در حالی است که میانگین درآمد در آکسفورد تنها ۴۰ هزار دلار در سال است.

باث

با گذری در این شهر، متوجه نماهای زیبای رومی خواهید شد. باث از جذاب‌ترین شهرهای انگلستان به شمار می‌رود و هزینه زندگی در این شهر در سطح بالایی قرار دارد. وجود تئاتر، موزه‌ها و مراکز خرید متعدد در باث باعث شده تا مهاجرین توجه ویژه‌ای به این شهر داشته باشند. اگر قصد زندگی در این شهر را دارید باید بدانید میانگین خرید خانه ۴۷۵ هزار پوند است.

برایتون

از برایتون به عنوان شادترین شهر انگلستان سخن به میان آورده می‌شود. موقعیت ساحلی برایتون باعث شده تا این شهر از لحاظ جذابیت یکی از بهترین شهرهای انگلستان لقب بگیرد. وجود سینما‌ها مراکز خرید و برندهای مطرح شناخته شده در برایتون باعث شد تا مهاجرین زیادی وارد این شهر شوند و در نتیجه هزینه‌های زندگی در برایتون بسیار بالا رود.

لندن

شاید تنها شهری که حضور آن در این لیست تعجب‌برانگیز نیست، لندن باشد. پایتخت کشور انگلستان یکی از گرانترین پایتخت‌های جهان به شمار می‌رود و میانگین خرید خانه در لندن بیشتر از ۵۵۰ هزار پوند است. تنها عاملی که باعث شده لندن رتبه دوم گرانترین شهرهای انگلستان را در اختیار نداشته باشد، میانگین درآمد مردم این شهر است. بر اساس آخرین آمار منتشر شده لندن به عنوان گرانترین پایتخت در جهان شناخته شده است.

شرایط استخدام و کاریابی در انگلستان

اقتصاد پویا و پررونق انگلستان باعث شده تا فرصت‌های شغلی بیشماری پیشروی متقاضیان باشد. در ابتدا باید نگاهی به لیست حرفه‌های پردرآمد در کشور انگلستان داشته باشید. اگر شما به دنبال شغل خاصی هستید، می‌توانید از طریق کارفرما‌ها مجوز اقامت در انگلستان را کسب کنید. اما اگر در حال حاضر حرفه خاصی ندارید، لیست پردرآمدترین مشاغل در انگلستان به شما کمک می‌کند تا از این طریق مهارت‌های لازم را کسب کنید. زمانی که شما با کارفرما وارد مکاتبه می‌شوید، در نهایت این فرد برای شما جاب آفر ارسال خواهد کرد و این شروعی برای مهاجرت به انگلستان است.

در پایان

 اِلو ویزا با مجوز رسمی از وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی همراه شماست. برای دریافت مشاوره و آگاهی از شرایط ویژه مهاجرتی می توانید با شماره های موجود در وب سایت تماس حاصل فرمایید. همچنین می توانید از طریق وب سایت وقت مشاوره بگیرید و منتظر تماس مشاوران ما باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *