لیست موسسات کاریابی در آلمان

آلمان کشوری زیبا، قانونمند و مدرن است. سطح رفاه و امنیت بالا، امکانات اجتماعی فوق‌العاده، فرصت‌های شغلی متعدد و حقوق مناسب همه از مواردی هستند که سطح کیفیت زندگی در آلمان را بالا برده‌اند. از این رو، افراد بسیاری به مهاجرت و کاریابی در آلمان می‌اندیشند

فهرست مطالب

لیست موسسات کاریابی در آلمان

چرا کاریابی در کشور آلمان؟

این کشور اقتصاد پیشرفته و رو به رشدی دارد و بزرگ‌ترین اقتصاد ملی اروپا را به خود اختصاص داده است. آلمان همچنین یکی از قطب‌های اقتصادی در جهان محسوب می‌شود و نرخ بیکاری در آن بسیار پایین است. صادرات خودرو و قطعات آن، صنایع شیمیایی، برق و دارو مهم‌ترین زمینه‌های فعالیت اقتصادی آلمان هستند.

وجود موقعیت‌های شغلی فراوان از یک طرف و کهنسالی جمعیت از طرف دیگر، آلمان را با کمبود نیروی کار متخصص روبرو کرده است. در این شرایط، مسلما وضعیت اقتصادی و میزان تولید داخلی این کشور تحت تأثیر قرار می‌گیرد. بنابراین، جذب نیروی کار مهاجر و فراهم آوردن شرایط مناسب برای آن‌ها، یکی از استراتژی‌های آلمان برای حفظ ثبات اقتصادی خود به حساب می‌آید. اگر به مهاجرت به کشوری دیگر فکر می‌کنید و مهارت خاصی دارید، زندگی و کاریابی در آلمان گزینه فوق‌العاده‌ای خواهد بود.

کشور آلمان همه ساله لیست کاملی از مشاغل مورد نیاز خود که قطعا بازار کار خوبی نیز دارند، منتشر می‌کند. متقاضیان بین‌المللی باید اطلاع کافی از این لیست داشته باشند. افرادی که داوطلب کار در آلمان هستند، با مطالعه فهرست مشاغل موجود، از جزئیات شرایط هریک از آن‌ها مطلع می‌شوند. در صورت وجود شغل متناسب با زمینه کاری و تطابق شرایط خود با آن، متقاضیان برای اخذ ویزا و پذیرش کاری اقدام می‌کنند.

مؤسسات و آژانس‌های کاریابی کمک شایانی به یافتن شغل مناسب برای کارجویان و جذب نیروی متخصص برای کارفرمایان می‌کنند. این مؤسسات با در اختیار داشتن رزومه متقاضیان و لیست مشاغل مورد نیاز، نقش مهمی در تأمین نیروی کار کشور آلمان دارند.

لیست مؤسسات کاریابی در آلمان

اقتصاد قوی آلمان و نیاز آن به نیروی کار ماهر موجب شده که مهاجرین بسیاری از سراسر جهان تصمیم به کاریابی در آلمان بگیرند. شما با در اختیار داشتن فرصت‌های شغلی متعدد، اغلب در مدت زمانی کوتاه می‌توانید شغل مورد نظر خود را پیدا کنید. برای موفقیت در این مسیر، نقش مؤسسات کاریابی قابل انکار نیست. مؤسسات کاریابی در این کشور با دریافت رزومه متقاضیان کار و ارائه آن‌ها به کارفرمایان، روند تامین نیروی کار در آلمان را تسهیل می‌کنند. این مراکز شرایط متقاضی را به طور کامل بررسی کرده و در صورت وجود موقعیت شغلی متناسب، او را با کارفرما آشنا می‌کنند. در پایین لیست مؤسسات کاریابی در آلمان را مشاهده می‌کنید.

مؤسسه کاریابی

آدرس وب سایت

شماره تلفن

Antal International

emoore@antal.com

۴۹۶۹۹۷۶۷۵۰+

Euro London Appointment

frankfurt@eurolondon.de

۴۹۸۹۲۳۲۳۹۵۸۰+

Connect Jobs

career@afz-rostock.de

۴۹۳۸۱۸۰۱۷۳۱۳+

Shanton Chase

dusseldorf@stantonchase.com

۰۰۴۹۲۱۱۹۵۴۹۸۰

Approach People Recruitment

https://www.approachpeople.com/ (وبسایت)

۴۹۳۰۲۲۱۵۳۳۲۰۰+

Kelly Services

info@kellyservices.de

۰۴۰۳۶۸۰۷۰۰

IRC Coaching Academy

info@ircgmbh.de

۴۹۸۹۹۹۰۱۸۴۹۰+

معرفی مؤسسات کاریابی در آلمان

آلمان یکی از مرفه‌ترین و پیشرفته‌ترین کشورهای اروپایی است. ساکنین این کشور موقعیت‌های شغلی فراوان، امکانات تحصیلی بی‌نظیر و کیفیت زندگی بالایی دارند. از این رو، این کشور مورد توجه ویژه مهاجرین به منظور مهاجرت و کاریابی در آلمان قرار گرفته است. بسیاری از ایرانیان نیز آلمان را از اولین گزینه‌ها برای زندگی و جستجوی کار می‌دانند.

اگر قصد مهاجرت به آلمان را دارید و یا در این کشور ساکن هستید، مسلما به کسب درآمد فکر می‌کنید. شما از راه‌های مختلفی می‌توانید شغل مناسب خود را پیدا کنید. یکی از ساده‌ترین و کارآمدترین روش‌ها، مراجعه به مؤسسات کاریابی در آلمان است. این مؤسسات به عنوان یک واسطه میان کارجویان و کارفرمایان عمل کرده و کمک شایانی به یافتن شغل متناسب با رشته و حرفه شما می‌کنند. در اینجا می‌خواهیم با برخی از معتبرترین آژانس‌های کاریابی در این کشور آشنا شویم.

مؤسسه Antal International

آژانس آنتال اینترنشنال از سال‌های بسیار دور (۱۹۹۳) در آلمان و ۳۷ کشور دیگر همچون آفریقا به عنوان مؤسسه کاریابی و استخدامی فعالیت می‌کند. این مؤسسه یکی از بهترین مراکز کاریابی در سراسر جهان به حساب می‌آید و خدمات خود را به صورت آنلاین نیز ارائه می‌دهد. شما با ورود به وبسایت آنتال اینترنشنال، باید حساب کاربری ایجاد کنید. سپس، به راحتی می‌توانید از خدمات آن بهره‌مند شوید.

مؤسسه کاریابی Euro London Appointment

مؤسسه یورو لندن با بیش از ۳۰ سال تجربه، از مؤسسات کاریابی قدیمی در دنیا به حساب می‌آید. این مرکز خدمات چند زبانه‌ای (بیش از ۸۰ زبان) را ارائه می‌دهد. دفاتر اصلی مؤسسه در آلمان در شهرهای فرانکفورت و مونیخ، سوئد در زوریخ، انگلیس در لندن و فرانسه در پاریس قرار گرفته‌اند. بنابراین یک آژانس بین‌المللی محسوب می‌شود که خدماتی در عرصه‌های آی تی، منابع انسانی، فروش و بازاریابی، خدمات مشتریان، ترجمه و پشتیبانی ارائه می‌دهد. این مؤسسه پذیرای متقاضیانی از سراسر جهان بوده و به کاریابی آن‌ها در کشورهای ذکر شده کمک می‌کند.

مؤسسه Connect

مؤسسه کاریابی کانکت یکی از شناخته شده‌ترین آژانس‌های کاریابی در آلمان است که حدود ۲۰ سال از فعالیت آن می‌گذرد. این مرکز به طور خاص روی کاریابی مشاغل مرتبط با صنعت کشتی‌های بین‌المللی فعالیت می‌کند. کانکت بستری وسیع برای دسترسی متقاضیان کار به لیست مشاغل مورد نیاز آلمان فراهم کرده و به صورت حضوری و اینترنتی فعالیت می‌کند.

اگر مهاجر کشور آلمان هستید و یا قصد مهاجرت دارید، برای یافتن شغل مورد نظر خود و ارتباط با کارفرمایان از مؤسسه کانکت کمک بگیرید.

مؤسسه استخدامی Stanton Chase

مؤسسه استانتون چیس از سال ۱۹۸۳ میلادی فعالیت خود را آغاز کرده است و به عنوان یکی از معتبرترین و قدیمی‌ترین  آژانس‌های کاریابی آلمان شناخته می‌شود. دفتر اصلی این مؤسسه در دوسلدورف آلمان واقع شده اما شعب متعدد آن در کشورهای مختلف دنیا قرار گرفته‌اند. اگر در زمینه‌هایی چون مدیریت مالی، بازاریابی و فروش، فناوری اطلاعات، مهندسی، تحقیق و توسعه تخصص دارید، مراجعه به استانتون چیس یکی از بهترین گزینه‌‎ها برای شما خواهد بود.

مؤسسه برای جذب نیروی کار متخصص از سراسر جهان و آشنایی آن‌ها با موقعیت‌های شغلی آلمان فعالیت می‌کند.

مؤسسه کاریابی Approach People Recruitment

آژانس آپروچ پیپل با فعالیت گسترده خود در کشورهایی به غیر از آلمان همچون انگلیس، هلند، فرانسه، اسپانیا و سوئیس به یک مؤسسه چند ملیتی تبدیل شده است. از این رو، این آژانس می‌تواند خدمات وسیع‌تر و کامل‌تری را به مشتریان خود ارائه دهد. کارجویان مهاجری که قصد مهاجرت به هریک از این کشورها را دارند، با مراجعه به مؤسسه می‌توانند با مشاغل مرتبط با تخصص خود آشنا شوند. شرکت‌ها و کارفرمایان این کشورهای اروپایی نیز به کمک آپروچ پیپل پذیرای نیروی کار متخصص از نقاط مختلف دنیا هستند. فعالیت این آژانس بیشتر بر فروش و بازاریابی، مدیریت، مهندسی، آی تی، حسابداری و دیجیتال متمرکز است.

مؤسسه Kelly Services

مؤسسه Kelly به عنوان یکی از بهترین و مطمئن‌ترین مؤسسات کاریابی در آلمان، در سال ۱۹۴۶ تأسیس شده است. این مرکز شعب بسیاری در شهرهای مختلف آلمان دارد. فعالیت این آژانس حوزه‌های کاری متنوعی را پوشش می‌دهد و زمینه فعالیت شعب مختلف بر اساس نیاز مراجعه‌کنندگان متفاوت است. موسسه Kelly ارائه‌دهنده خدمات بین‌المللی است. بنابراین، شما از هر نقطه‌ای از جهان می‌توانید برای یافتن شغل متناسب با تخصص خود اقدام کنید. اگر در کشور خود هستید و تصمیم به مهاجرت به آلمان دارید، این مرکز با ارائه خدمات آنلاین امکان کاریابی و ارتباط غیر حضوری با کارفرمایان را فراهم کرده است.

مؤسسه IRC Coaching Academy

مؤسسه IRC Coaching Academy در واقع یک آکادمی مربیگری است که در دو حوزه مشتریان شرکتی و افراد خصوصی خدمات خود را ارائه می‌دهد. این آکادمی از سال ۲۰۰۷ فعالیت خود را آغاز کرده است و دفتر آن در شهر مونیخ آلمان قرار دارد. یکی از مزایای این مؤسسه ارائه خدمات به انگلیسی زبانان است. بنابراین، اگر تسلط کافی به زبان آلمانی ندارید و می‌خواهید از مؤسسه کاریابی در آلمان کمک بگیرید، آکادمی IRC گزینه خوبی خواهد بود.

📌 برای دریافت آگاهی بیشتر مقاله شرایط کار در آلمان ویژه ایرانیان را هم بخوانید.

نحوه کاریابی در آلمان برای ایرانیان

نحوه کاریابی در آلمان برای ایرانیان

شرایط اقتصادی مساعد، امکانات رفاهی و اجتماعی فوق‌العاده، امنیت و کیفیت زندگی بالا همه از مزایای زندگی در آلمان محسوب می‌شوند. به همین دلیل، افراد بسیاری متقاضی زندگی و کاریابی در آلمان هستند. برای موفقیت در این مسیر، آگاهی از نحوه کاریابی، وضعیت بازار کار و مشاغل مورد نیاز کشور اهمیت ویژه‌ای دارد. اگر داوطلب کار در آلمان هستید، بهتر است ابتدا اطلاعات خود را در این زمینه کامل کنید. به طور کلی، کاریابی در آلمان به دو طریق انجام می‌شود: در راه اول فرد در این کشور حضور دارد و می‌تواند مستقیما به دنبال کار باشد. در راه دوم متقاضی از کشور خود برای یافتن شغل مورد نظر اقدام می‌کند.

کاریابی حضوری

در این روش متقاضی با داشتن ویزای جستجوی کار، در آلمان حضور دارد. او به صورت حضوری به آژانس‌های کاریابی در آلمان مراجعه کرده و کارفرمایان را از نزدیک ملاقات می‌کند. در این حالت، این فرصت را دارد که مستقیما شرایط مشاغل مختلف را بررسی کرده و به صورت حضوری شغل مورد نظر خود را پیدا کند.

کاریابی غیرحضوری

بسیاری از مؤسسات کاریابی در آلمان خدمات خود را به صورت آنلاین ارائه می‌دهند. بنابراین مهاجرینی که به دنبال کار در این کشور هستند می‌توانند از طریق اینترنت لیست مشاغل را بررسی کنند، با این مؤسسات در ارتباط باشند و رزومه خود را ارسال کنند. در صورت تأیید رزومه، قرار مصاحبه آنلاین تنظیم می‌شود. اگر مصاحبه با موفقیت انجام شود، فرد می‌تواند برای ویزای کار آلمان اقدام کند. در مواردی امکان ارتباط مستقیم با کارفرما نیز وجود دارد.

در اینجا می‌خواهیم با روش‌های متعددی که برای کاریابی غیر حضوری در آلمان وجود دارد، آشنا ‌شویم:

۱. مؤسسات مهاجرتی

 این مؤسسات علاوه بر صدور انواع ویزا و مجوز اقامت برای کشورهای مختلف، خدماتی نیز برای کاریابی مهاجرین در کشور مقصد ارائه می‌دهند. مؤسسه مهاجرتی می‌تواند همانند یک واسطه میان متقاضی کار با مؤسسه کاریابی مورد نظر یا کارفرما در آلمان عمل کند. در این صورت، روند کاریابی سرعت پیدا می‌کند و شرایط برای یافتن شغل مناسب در این کشور هموارتر می‌شود.

توجه داشته باشید که موسسه مهاجرتی اِلو ویزا دارای مجوز کاریابی بین‌المللی از وزارت کار، تعاون و رفاه اجتماعی است.

۲. وبسایت‌های کاریابی

علاوه بر مؤسسات کاریابی، برخی وبسایت‌ها به طور تخصصی فهرست کاملی از فرصت‌های شغلی موجود در آلمان و شرایط هریک از آن‌ها را منتشر می‌کنند. این روش یکی از در دسترس‌ترین و ساده‌ترین روش‌های جستجوی کار در این کشور خصوصا برای متقاضیان خارج از آلمان است. شما بدون پرداخت هزینه، می‌توانید مشاغل موجود را بررسی کرده، رزومه خود را ارسال کنید و شغل متناسب با تخصص خود را بیابید. شرکت‌ها و کارفرمایان نیز می‌توانند آگهی‌های شغلی خود را در این فضاها منتشر کنند و با نیروی کار ماهر و متخصص آشنا شوند.

۳. آژانس استخدام فدرال

یکی از بزرگ‌ترین و معتبرترین مراکز کاریابی در آلمان به حساب می‌آید که خدمات خود را به زبان انگلیسی و آلمانی در وبسایت مربوطه منتشر می‌کند. شما به عنوان کارجو می‌توانید در وبسایت فدرال ثبت نام کرده و مشخصات و تخصص‌های خود را وارد کنید. آژانس‌ها و کارفرمایانی که به دنبال نیروی کار هستند، با بررسی کاربری‌های مختلف در سایت، نیروی مورد نظر خود را پیدا می‌کنند.

روش های جذب نیروی کار خارجی در آلمان

به طور کلی، مهاجرین برای کار در آلمان به ویزا و مجوز کار نیاز دارند. حال شما به عنوان کارجو ممکن است پیش از ورود به کشور برای کاریابی در آلمان اقدام کنید، ویزای کار دریافت کرده و با ورود به کشور، کار خود را آغاز کنید. در مواردی نیز می‌توانید ویزای جستجوی کار بگیرید و با اقامت کوتاه مدت، در یافتن کار در آلمان و اخذ مجوز کار و اقامت دائم موفق شوید. بنابراین، شما به دو طریق می‌توانید ویزای کار آلمان را بگیرید و مهاجرت کاری به این کشور داشته باشید.

ویزای جستجوی کار (Job seeker)

ویزای جاب سیکر یکی از بهترین ویزاهای کشور آلمان است که امکان مهاجرت کاری ایرانیان به این کشور را فراهم می‌کند. برای ورود به خاک آلمان با ویزای جستجوی کار، فرد باید مدرک دانشگاهی و سابقه کار مرتبط با تخصص خود را داشته باشد. تسلط به زبان آلمانی نیز برای اخذ این نوع ویزا ضروری است. در این صورت متقاضی می‌تواند به مدت ۶ ماه در آلمان حضور پیدا کند و به صورت حضوری با شرکت‌ها و کارفرمایان ارتباط بگیرد. این اتفاق باعث می‌شود فرد به صورت مستقیم شرایط موقعیت‌های شغلی مختلف را بررسی کند.

اگر در این مدت متقاضی موفق به کاریابی در آلمان و بستن قرارداد یکساله شود، اقامت با یک سال اعتبار دریافت می‌کند و می‌تواند خانواده خود را به آلمان بیاورد. پس از پایان اعتبار ویزا، اقامت فرد یک سال دیگر تمدید شده و سپس او اقامت ۳ ساله دریافت خواهد کرد. با گذشت ۵ سال از اقامت در آلمان، شرایط برای اخذ اقامت دائم فراهم می‌شود.

ویزای کار (Job offer)

جاب آفر در مواردی متقاضی پیش از مهاجرت به آلمان، با ارسال رزومه خود از طریق مؤسسات کاریابی برای یافتن شغل در این کشور اقدام می‌کند. این مؤسسات لیستی از فرصت‌های شغلی موجود و مرتبط با رشته فرد را ارائه می‌دهند. در صورت وجود شغل مورد علاقه و متناسب با تخصص فرد و تأیید رزومه، قرار مصاحبه با کارفرما تنظیم می‌شود. اگر مصاحبه با موفقیت انجام شود و فرد مورد تأیید کارفرما قرار گیرد، شرایط برای عقد قرارداد و اخذ ویزای کاری آلمان مهیا است.

شرط اصلی دریافت ویزای Job offer، داشتن پیشنهاد کار از یک کارفرمای آلمانی است.

 دریافت ویزای کار یا جستجوی کار آلمان به شرایط عمومی نیاز دارد که در ادامه با مهم‌ترین آن‌ها آشنا می‌شویم:

  • مدرک دانشگاهی یا فنی از آلمان یا مورد تایید آلمان
  • حداقل ۳ سال سابقه کاری مرتبط با رشته
  • داشتن پیشنهاد شغلی معتبر از کشور آلمان
  • داشتن رشته تحصیلی یا مهارت مورد نیاز کشور
  • مدرک زبان آلمانی حداقل سطح B1
  • سن زیر ۴۰ سال
  • تمکن مالی بالا

مدارک مورد نیاز ویزای کاری آلمان

اگر به فکر کاریابی در آلمان هستید، مسلما برای دریافت یکی از انواع ویزاهای مورد نیاز (جاب آفر یا جاب سیکر) اقدام کنید. بعد از تکمیل مدارک و ارائه آن‌ها به سفارت آلمان، روند بررسی و گزارش نتیجه به ۶-۱۱ هفته زمان نیاز دارد. در پایین ضروری‌ترین مدارک مورد نیاز برای اخذ ویزای کار آلمان آورده شده‌ است.

  • مدرک دانشگاهی و فنی از آلمان یا معتبر در آلمان
  • پاسپورت با بیش از ۶ ماه اعتبار
  • فرم درخواست ویزا تکمیل شده
  • گواهی تمکن مالی متقاضی
  • بیمه نامه مسافرتی و بیمه نامه درمانی برای دوره اقامت در آلمان
  • مدرک زبان آلمانی حداقل سطح B1
  • گواهی سابقه و رزومه کاری
  • نامه کاری
  • دو قطعه عکس استاندارد
  • مدرک رزرو هتل یا اجاره نامه معتبر

📌 برای دریافت آگاهی بیشتر مقاله شرایط دریافت ویزای کار آلمان را هم بخوانید.

در پایان

 اِلو ویزا با مجوز رسمی از وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی همراه شماست. برای دریافت مشاوره و آگاهی از شرایط ویژه مهاجرتی می توانید با شماره های موجود در وب سایت تماس حاصل فرمایید. همچنین می توانید از طریق وب سایت وقت مشاوره بگیرید و منتظر تماس مشاوران ما باشید.

18 دیدگاه برای “لیست موسسات کاریابی در آلمان

  1. صدف گفته:

    با سلام
    صدف هستم ۲۷ ساله لیسانس مدیریت بیمه . سالهاست کار عکاسی میکنم و مدرک بین المللی هم دارم نمایشگاه هم داشته ام و کلا کار عکاسی می کنم ایا میتوانم برای مهاجرت اقدام کنم. زبان انگلیسی بسیار خوب ولی المانی نمیدانم

  2. saha گفته:

    سلام وقت بخیر

    برای دانشجویی که طی ۵ ماه آتی از یکی از دانشگاههای آلمان با مدرک ارشد مهندسی آب فارغ التحصیل میشود و هم میتوانید خدمات ارایه بدهید.

    • مدیر گفته:

      با درود و احترام
      باید رزومه شما بررسی شود و در صورت امکان برای شما اقدام شود. برای ارسال رزومه به شماره واتساپ +۹۸۹۱۹۷۲۴۸۸۱۸ پیام بدید.

  3. amir گفته:

    با سلام
    من ۳۵ سالمه / ارشد حسابرسی دارم با ۱۰ سال سابقه با بیمه / مدرک فوریت پزشکی(از جهاد دانشگاهی) با بالای ده سال سابقه عملی اورژانس / مشغول گذراندن دوره زبان آلمانی ام
    توی کار با آفیسم هم از ۱۰۰ میتونم نمره ۷۰ رو به خودم بدم..
    آیا میتونم واسه کار اقدام کنم…اگه آره با کدوم عنوان شما بیشتر پیشنهاد میکنید.

    • مدیر گفته:

      با درود و احترام
      بله شرایط لازم را دارید. از طریق کادر درمان می توانیم برای شما جاب آفر بگیریم. لطفا تماس بگیرید.

  4. عباس یزدانی گفته:

    درود بر شما
    من ۲۷ سالم است و مدرک کارشناسی علوم‌‌آزنایشگاهی از دانشگاه علوم پزشکی تهران دارم و درطول دوسال خدمت وظیفه سربازی در همین‌رشته در بیمارستان‌ سابقه کار تجربی در تمامی واحدهای مربوطه دارم.بنده به زبان انگلیسی مسلط و دارای آیلتس ۷ میباشم همچنین مدرک B2 زبان آلمانی را هم کسب نموده ام.
    لطفا بفرمایید شانس بنده برای اشتغال بکار در آلمان در همین رشته جقدر است.و آیا اگر مشغول کار باشم و تصمیم به ادامه تحصیل درآلمان داشته باشم.امکانش هست یا خیر با تشکر از راهنمایی شما.یزدانی

    • مدیر گفته:

      با درود و احترام
      شرایط خیلی خوبی برای کاریابی در آلمان دارید اما متاسفانه موسسه ما در حال حاضر در رشته شما جاب آفر ندارد. اگر نیاز به راهنمایی دارید می توانید تماس بگیرید و از مشاوران موسسه کمک بگیرید.

  5. محمد گفته:

    سلام
    بنده مهندس مکانیک هستم حدود ۴ سال سابقه کار مرتبط دارم ۳۰ سالمه و متاهل هستم و در حال حاضر زبان المانی سطح a2هستم میخوام کار مهاجرتم رو شروع کنم در صورت امکان جاب آفر بگیرم ایا با این شرایط توی مدت کوتاه امکانش هست؟

    • مدیر گفته:

      با درود و احترام
      بله شرایط خوبی دارید. برای اطلاعات دقیق برای انجام کار با مشاوران مجموعه تماس بگیرید.

  6. alidinar گفته:

    سلام من ۳۵سالمه متاهل دارای دوفرزند، دوازده سال سابقه کار با لیفتراک و جرثقیل دارم که داری گواهینامه هردوشون هستم همسرم هم دارای مدارک بین المللی آرایشگری هست،،،آیا میشه ازاین طریق اقدام کرد برای کاردرکشورآلمان،ممنون میشم راهنمایی کنید

    • مدیر گفته:

      با درود و احترام
      در حال حاضر با توجه به سابقه کار شما شرایط برای کشور لهستان بهتر است. لطفا برای راهنمایی کامل تماس بگیرید.

  7. علی رضا ثابت فر گفته:

    با سلام
    بنده ۴۶ سالمه با دو فرزند و لیسانس نرم افزار هستم و سابقه کاری حدود ۲۴ سال در زمینه نرم افزار و برنامه نویسی دارم میخواستم ببینم چقدر شانس دریافت ویزای کاری دارم برای آلمان و شما چه خدماتی رو در این زمینه ارائه میدهید

    • مدیر گفته:

      با درود و احترام
      رزومه کامل شما باید به صورت تخصصی بررسی شود. لطفا رزومه خود را به واتساپ شماره ۰۹۱۹۷۲۴۸۸۱۸ بفرستید.

  8. Sadegh گفته:

    سلام و عرض ادب. بنده فارغ التحصیل علوم ازمایشگاهی با ۶سال سابقه کار و ۳۳سال سن، شانس پیدا کردن کار در فیلد ازمایشگاه را دارم یا نه؟با توجه به اینکه برای زبان المانی پروسه خاص و سخت خودش را داره خواستم ببینم امیدی به پیدا کردن کار برای ازمایشگاه داشته باشیم که زبان را شروع کنیم یا نه

    • مدیر گفته:

      با درود و احترام
      بهترین حالت برای شما اقدام از طریق تحصیل و ورود به کشور آلمان هست. بعد از ورود می توانید اقدام به کاریابی کنید. برای راهنمایی بیشتر تماس بگیرید.

  9. فریما عباسی گفته:

    سلام و درود خدمت شما
    فریما عباسی ۲۴ سال و لیسانس در بخش حقوق و اداره و دیپلوماسی و ادبیات انگلیسی و همچنان پنج سال تجربه کاری در بخش مدیر اداری ، مدیر تعلیم تربیه ، مدیر جندر ، منشی و مدت دو سال است که در ایران کمک حسابدار و مدیر اداری کار میکنم چطور میتونم مهاجرت کنم تو آلمان ؟

    • مدیر گفته:

      با درود و احترام
      سلام شما دربخش جاب آفرهای غیرتخصصی امکان اقدام دارید. برای راهنمایی و مشاوره با مجموعه تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *